اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

بروزرسانی گیم سرور پارس

بروزرسانی گیم سرور پارس

بالاخره تصمیم گرفتیم که یه خونه تکونی قبل از شروع The International روی سایتمون انجام بدیم. توی این بروزرسانی علاوه بر اینکه تغییراتی برای بهبود گیم سرور پارس اعمال کردیم بلکه بخش‌های خدماتی سایت رو بروزرسانی کردیم. در اینجا بطور مختصر درباره این بروزرسانی توضیح خواهیم داد.

بروزرسانی فروشگاه

یکی از خدماتی که احتمالا از قبل با آن آشنا هستید فروشگاه است. در بروزرسانی قبلی این بخش رو فعال کردیم ولی متاسفانه مشکلاتی وجود داشت که همه کاربران قادر به استفاده از آن نبودند. هم اکنون فروشگاه سایت بهبود پیدا کرده و میتونید از اون آیتم هاتون رو با استفاده از امتیاز و الماس خریداری کنید. علاوه بر این شرایط جدیدی را برای استفاده از فروشگاه اضافه کردیم و لازم است پیش از هر چیز آن را از صفحه قوانین و شرایط مطالعه نمایید.

بروزرسانی مگامنو

مگامنو همان منویی بالایی سایت است که در تمام صفحات قابل مشاهده است. کمی تغییر در لینک ها دادیم. اما تغییر آن خیلی زیاد نیست. همچنین بخش هایی که بروزرسانی شده نیز قابل مشاهده است. 🙂

پخش‌زنده

در این خونه تکونی پخش‌زنده رو هم بروزرسانی کردیم 🙂 اگه به لایو آپاراتمون برید حتما این مورد رو متوجه میشید. راستی لایو سایت هم که مدتی بود به مشکل برخورده بود بروز شد.

امتیاز هدیه

تا یک هفته وقت دارید امتیاز هدیه تابستونه رو دریافت کنید. پس همین الان به بخش امتیاز هدیه برید و امتیاز هدیه رو قبل از منقضی شدن بگیرید.

ثبت کد

به رسم همیشگی در این پست کدهای جدید رو در اختیارتون قرار میدیم تا بتونید امتیاز کسب کنید. برای ثبت کد به صفحه مربوطه برید.

کد استریم: 73042

کد ویدیو: 3308

الماس رایگان

دیگه از این راحت تره نمیشه! الماس موجودی با ارزش سایته که برای خرید از فروشگاه به اون نیاز دارید. فرآیند قدیمی رو حذف کردیم و حالا به تعداد محدود الماس رایگان در اختیارتون قرار میدیم. فقط یادتون باشه درسته که رایگانه ولی محدوده و این محدودیت اینطوریه که اگر 10 الماس در روز هم به رایگان داخل سایت قرار بدیم هر کاربر میتونه فقط یک الماس رو دریافت کنه.

نکته مهم دریافت الماس رایگان اینه که هرکس زودتر به سایت بیاد میتونه الماس رو دریافت کنه. نگران نباشید! از طریق استریم و اینستاگرام یک روز قبل بهتون اطلاع میدیم تا خودتون رو آماده کنید 🙂

راستی اگه این متن رو میخونی حتما یه سری به صفحه دریافت الماس برو چون یه دونه الماس رایگان وجود داره و هرکی زودتر بره میتونه اونو بگیره. شایدم تا الان گرفته!

حمایت مالی

هم اکنون عزیزانی که از سایت حمایت مالی میکنند همانند گذشته به ازای هر مقدار حمایت امتیاز کسب خواهند کرد. البته امتیازات در پایان هر ماه اعمال خواهد شد. از اینکه با حمایت مادی و معنوی خودتون از گیم سرور پارس حمایت میکنید ازتون سپاسگذاریم. ❤ 🙂


منتظر بروزرسانی های بیشتر ما باشید! به مرور زمان این صفحه را بروز خواهیم کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *