اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

بروزرسانی دوتا پلاس – بهار 2021

بروزرسانی دوتا پلاس – بهار 2021

در حالی که بهار در گوشه ای قرار دارد ، وقت آن است که با طراوت بخشیدن به ویژگی ها و محتوای جدید دوتا پلاس، به زمستان برای پوشیدن شنل کمک کنیم. با به روزرسانی های Hero Relics ، افزودن قابلیت به Turbo ، گنجی فصلی و تجدید جوایز و جوایز Guild ها برای اعضای Dota Plus و برای آنکه بتوانند کاوش کنند این بروزرسانی را به ارمغان آوردیم.

بروزرسانی Hero Relics

Dota Plus Hero Relics اکنون به شما امکان کسب پاداش XP قهرمان را با افزایش مقادیر میدهد. هر Hero Relic هر زمان که به یک مقدار خاص برای آن برسید، یک سطح را بدست می آورد. به عنوان مثال، هیروی Axe برای هر 50 بار که با Culling Blade دشمن را بکشید سطح “Enemies Culled” Relic شما بالا می رود. هنگامی که یک Relic بالا می رود، در بالای سر هیرو در هنگام بازی آنرا مشاهده خواهید کرد که آمار را نشان می دهد و Hero XP را نیز به دست خواهید آورد. Common Relicsبه شما 5 پاداش XP قهرمان در هر سطح و Rare Relics به شما 30 پاداش XP قهرمان در هر سطح اعطا می کند.

همچنین خرید Hero Relic را تغییر داده شده است. شما اکنون این گزینه را دارید که Common Relics تصادفی را با 1600 شارد یا Rare Relics تصادفی را با قیمت 8000 شارد خریداری کنید. صرف نظر از نوع ، هنگام خرید دیگر تکراری دریافت نخواهید کرد.

در نهایت، ما Relics را که به دلیل تغییرات بازی به درستی کار نمیکرد تصحیح کردیم.

بروزرسانی Turbo

ما می دانیم که برخی از بازیکنان سرعت سریع مسابقات Turbo را ترجیح می دهند ، بنابراین ما در آن حالت Hero Relics و Hero Challenges را فعال کرده ایم. Hero Relics در طول مسابقات توربو با نصف سرعت مسابقات عادی Dota پیشرفت خواهد کرد و بازیکنان می توانند تا 1 ستاره برای Hero Challenges کسب کنند.

گنجینه فصلی دوتا پلاس

گنجینه فصلی بهار 2021 در اینجا موجود است که برای خرید با شارد در دسترس است. این گنجینه که مخصوص اعضای Dota Plus است ، دارای مجموعه های جدید Bloodseeker ، Windranger ، Clockwerk ، Slark ، Lich ، Broodmother ، Sand King ، Drow Ranger ، Pugna ، Juggernaut و Magnus است. همچنین فرصتی برای باز کردن Mango the Newt courier وجود دارد که از قبل با درای prismatic و kinetic gems بصورت تصادفی است.

بروزرسانی ماموریت های فصلی و جوایز Guild

به روزرسانی امروز همچنین با مجموعه جدیدی از ماموریت های Dota Plus برای کمک به دریافت شارد اضافی برای relics جدید و گنجینه فصلی ارائه می شود — در طول فصل حداکثر 115200 شارد را میتوانید بدست آورید.

با گردآوری تغییرات امروز ، جوایز Guild ردیف های نقره ، طلا و پلاتین در این فصل عوض شده است.

Dota Dragon’s Blood

چشم به راه پیشنمایش Dota Dragon’s Blood باشید که امروز در ساعت (PST) 4:00 بعد از ظهر منتشر می شود. ما هیجان زده ایم که نگاهی دیگر به جهان Dota قبل از نمایش سریال در Netflix در تاریخ 25 مارس داریم.

(مدتی میشه که پیشنمایش اومده و هم اکنون این انیمه قابل مشاهده هست. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *