اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

گسترش جهان Dota با یک مجموعه انیمیشن کاملا جدید

DOTA Dragons Blood

ما هیجان زده هستیم که یک مجموعه انیمیشن کاملا جدید را در کاوش در جهان Dota به اشتراک می گذاریم ، همانطور که قبلاً هرگز ندیده اید – اولین بار در Netflix در تاریخ 25 مارس (5 فروردین 1400) پخش خواهد شد. ویدیوی زیر اعلامیه است برای Dragon’s Blood و در هفته های آینده به روزرسانی های بیشتری را نشان می دهیم.

کد خردادی : 2145 (در بخش کد استریم ثبت کنید)

پیشنمایش تیزر جدید

جدیدترین پیشنمایش تبلیغاتی DOTA: Dragon’s Blood اینجاست! اولین سریال انیمیشن کاملاً جدید در Netflix در تاریخ 25 مارس (5 فروردین 1400) برگزار می شود.

DOTA: Dragon’s Blood با انیمیشن خیره کننده از Studio Mir (The Legend of Korra / Netflix’s Voltron: Legendary Defender) و یک داستان حماسی از Ashley Edward Miller (X-Men: First Class / Thor) دید جدیدی از جهان Dota را برای طرفداران در سراسر جهان به ارمغان خواهد آورد. ما مشتاقانه منتظریم این سفر را با شما به اشتراک بگذاریم!

کد خردادی : 6657 (در بخش کد استریم ثبت کنید)

پیشنمایش جدید رسمی

جهانی از شوالیه های اژدها, خدایان و شیاطین را همراه با Davion و Mirana در DOTA: Dragons’s Blood کشف کنید. اولین بار در Netflix در تاریخ 25 مارس.

پیش پرده اصلی منتشر شده را در زیر ببینید و در Netflix شروع به ماجراجویی کنید.

کد خردادی : 8870 (در بخش کد استریم ثبت کنید)


فصل دوم DOTA: Dragon’s Blood

FREE TO PLAY در Netflix

فصل دوم DOTA: Dragon's Blood / FREE TO PLAY در Netflix
فصل دوم DOTA: Dragon’s Blood / FREE TO PLAY در Netflix

کتاب 2 در حال آمدن است! فصل دوم DOTA: Dragon’s Blood هم اکنون در مرحله تولید است. هم اکنون در دنیای Dota با انیمیشن شگفت انگیز و یک داستان هیجان انگیز ، در جریان کتاب 1 به Davion ، Mirana ، Invoker و دیگران بپیوندید.

(این چیزی نیست که شما فکر می کنید باشد …)

در حالی که منتظر هستید ، از داستان تورنمنت که همه چیز را آغاز کرده است بازدید کنید – FREE TO PLAY اکنون با بخش پایانی به روز شده در Netflix در دسترس است.

FREE TO PLAY
FREE TO PLAY

FREE TO PLAY یک مستند بلند است که سه بازیکن حرفه ای را در هنگام رقابت در مسابقات یک میلیون دلاری دنبال می کند: مسابقات بین المللی دوتا 2 (The International Dota 2 Championships). در سالهای اخیر ، محبوبیت esports افزایش یافته است و امروزه به یکی از ورزشهای رقابتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تبدیل می شود. تورنمنت یک میلیون دلاری باعث تغییر چشم انداز دنیای بازی و زندگی آن بازیکنان نخبه در راس کار خود برای همیشه شد.


اگر همچنان فصل اول این انیمه رو مشاهده نکردید میتونید از طریق این لینک به همراه زیرنویس فارسی مشاهده کنید 🙂

کد خردادی : 6887 (در بخش کد استریم ثبت کنید)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *