اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

رویکردی جدید برای کمک به بازیکنان در یادگیری Dota

رویکردی جدید برای کمک به بازیکنان در یادگیری Dota

مدتی میشه که DOTA: Dragon’s Blood در Netflix است. با این هیجان, زمان خوبیه که یک بروزرسانی جامع را برای کمک به بازیکنان تازه وارد معرفی کنیم.

همانطور که بازیکنان میدانند, اکتشاف و ژرف اندیشی از مشخصه های Dota است. آنها به همین دلیل بازی میکنند. با این حال, همچین چیزی و تعداد بسیار زیادی از موارد در اولین مراحل اکتشاف در Dota گاهی اوقات احساس طاقت فرسایی را به ارمغان می آورد. درست است که در اوج Dota باعث شگفتی و شادی است, اما برای بازیکنان جدید غالبا دشوار است که تمام اطلاعات را جستجو کنند تا به مسیر مشخصی از نتایج مثبت دست پیدا کنند. بروزرسانی امروز قصد دارد در این زمینه کمک کند.

در Dota راه های رسیدن به پیروزی زیاد است. برخی از از بازیکنان برای یادگیری از ابتدا با دوستان خود هستند, برخی دیگر دوست دارند قیل از وورود به مسابقه چند نفره به اندازه کافی اطلاعات بدست آورند. بطور کلی بازیکنان مختلف و نیازهای متفاوت که گاها آموزش هایی به اینصورت مناسب برای یادگیری بازی نیست. در عوض ابزار جدیدی اضافه شده تا بازیکنان جدید به کمک آنها براساس نیاز خود یاد بگیرند.

فروشگاه ساده

فروشگاه برخط
فروشگاه ساده

مهم نیست که چه مدت آنها آموزش را میگذرانند, مرور آیتم های فروشگاه در Dota یکی از دلهره آورترین موارد برای بازیکنان است. سعی بر آن شده که در این بروزرسانی پیچیدگی های انتخاب در فروشگاه محدود شود تا از بار بیش از حد اطلاعات جلوگیری شود.

در این فروشگاه تجربه هدایت وجود دارد که به بازیکنان علاوه بر سادگی و استفاده از گزینه های جدید آنها را راهنمایی کند تا چه مواردی خرید نمایند. اینگونه بازیکنان جدید بر بازی با هیرو خود تمرکز و زمان کمتری را ازدست خواهند داد.

این بروزرسانی شامل راهنماهای پیشفرض جدید برای همه هیروها است, به ویژه که به بازیکنان جدید کمک میکند یک برنامه بازی موثر برای قهرمان خود داشته باشند.

بازیکنان هروقت احساس راحتی کردند میتوانند از فروشگاه عادی(پیشرفته) استفاده کنند, اما تا آن زمان برای راحتی و اعتماد بیشتر میتوانند از حالت ساده شده استفاده کنند.

اهداف جدید بازیکنان

اهداف جدید بازیکنان
اهداف جدید بازیکنان

ابزار جدید افزوده شده که به بازیکنان جدید موارد بسیاری را آموزش خواهد داد. که دارای چهار ردیفت شامل ترکیبی از سناریوهای آموزشی مانند عناصر خاص بازی و نحوه عملکرد ویژگیهای بازیکن و وظایف مختلف که همه برای کمک به بازیکن برای یادگیری است.

برخی از اهداف بر مفهموم هایی مانند Ward, Teleport و کنترل Courier و همچنین نبردهای تیمی است. برخی دیگر را نیز میتوانید با دوستان خود انجام دهید.

همچنین تشویق میکنیم از اهداف آموزشی جدیدی که در انجمن ها میباشد مانند SirActionSlacks که یک مورد از آن در عمین صفحه اهداف جدید بازیکنان موجود است در آینده اگر فعالیت دیگری همانند آن باشد, آنرا نیز اضافه خواهیم نمود.

جوایز جدید بازیکنان

جوایز جدید بازیکنان
جوایز جدید بازیکنان

هیچ چیز با پاداش دادن در ازای موفقیت مطابقت ندارد, بنابراین در هر TIER با انجام اهداف جایزه shard دریافت نمایید.

واژه نامه

واژه نامه
واژه نامه

Dota دارای تعداد بسیار زیادی مکانیک و جزئیات است که به یکباره قابل انتقال یا جذب نیست. خبر خوب این است که نیازی نیست که بلافاصله همه چیز را یادبگیرید, زیرا دانش شما در هنگام بازی بیشتر میشود. با کمک واژه نامه جدید و اهداف پخش کننده همیشه به منابع دسترسی دارید.

واژه نامه با اطلاعاتی در مورد بازی تکمیل شده است, جنبه های مختلف Dota به راحتی فایل درک است.

همچنین بخشهایی وجود دارد که تمام واحدها و موارد موجود در بازی, ویژگی های مهم نبرد, کارتیمی و موارد پیشرفته را میتوانید مطالعه نمایید.

حالت New Player

حالت New Player
حالت New Player

محدود کردن میزان اطلاعاتی که بازیکن باید در هنگام یادگیری یک بازی جذب کند، مفید است. در یک بازی عادی Dota این کار دشواری است. بنابراین ما یک حالت بازیکن جدید مبتنی بر مفهوم حالت محدود قدیمی خود ایجاد کرده ایم که دارای یک مجموعه قهرمان کوچک و پایدار است که به بازیکنان اجازه می دهد اصول اولیه را بدون مواجهه با قهرمانان و توانایی های جدید در هر بازی یاد بگیرند.

برای ایجاد انعطاف پذیری در حین یادگیری به بازیکنان جدید ، این حالت به آنها امکان می دهد هر زمان مسابقه را بدون مجازات ترک کنند. ما می خواهیم بازیکنان جدید احساس امنیت کنند و از قهرمانان مختلف نمونه برداری کنند یا سعی کنند چند نکته را در لحظه های آزاد بیاموزند حتی وقتی به آنها فشار می آید. برای حمایت از این امر ، اگر بازیکنی در حالت New Player Mode بازی را ترک کند ، یک ربات بلافاصله جای آنها را می گیرد.

برای حفظ یکنواختی ، بازیکنان جدید با صف انفرادی همیشه هنگام صف در این حالت با بازیکنان جدید انفرادی و در برابر آنها بازی می کنند. آنها با هیچ مهمانی یا پیشکسوتان Dota دیدار نخواهند کرد. از آنجا که زمان ایستادن در صف سریع برای بازیکنان جدید بسیار مهم است ، ما برای اطمینان از شروع سریع حداکثر زمان صف را برای حالت New Player Mode در نظر گرفته ایم – به این معنی که مسابقه حتی بدون لابی کامل و با استفاده از ربات ها برای هر مسابقه آغاز می شود.

ما تشخیص می دهیم که برخی از بازیکنان قبل از اینکه برای صف عادی آماده شوند ، مایل به بازی با دوستان خود هستند ، بنابراین اگر در این حالت با یک مهمانی صف بکشید ، بلافاصله با ربات ها در یک مسابقه قرار می گیرید. این به کاربران جدید امکان می دهد تا با دوستان خود در هر سطح مهارت بازی کنند در حالی که هنوز یک محیط ایمن و کنترل شده برای یادگیری دیگران بدون حضور بازیکن باسابقه بر بازی را تضمین می کند.

ربات ها در این حالت از رفتار بخشنده تری بهره می برند و قوانین مربوط به مسابقه براساس اصلاحات حالت Turbo تنظیم می شود ، که باید فضایی را برای بازیکنان فراهم کند تا از اصول اولیه درک کنند در حالی که در طول مسیر کمتر با انحناهای تیز روبرو می شوند.

ربات های به روز شده و بهبود یافته

توانایی بازی Dota در یک محیط بدون استرس با برنامه زمانی خاص خود – و مهمتر از همه ، با سرعت خود – یکی از بهترین راه ها برای غلبه بر موانع اولیه در یادگیری بازی است. بازی های ربات برای این امر ایده آل هستند ، و یک بستر پایدار ارائه می دهند که می توانید دانش بازی را ایجاد کرده و چیزهایی را که یاد می گیرید به کار بگیرید.

برای اطمینان از اینکه ربات های Dota مطابق با وظیفه هستند ، ما پیشرفت های مختلفی را در مجموعه پیش فرض اعمال کرده ایم. ما این ربات ها را به روز کرده ایم تا از تغییرات گیم پلی مانند Outposts، آیتم های جنگل و توانایی های جدید پشتیبانی کنیم. رفتار خود را برای مواردی نظیر laning، farming، برداشتن rune، استفاده از توانایی و استفاده از وسایل بهبود بخشید. توازن مجدد استراتژی خود را یک سطح دشواری ربات جدید برای بازیکنانی که بازی را یاد می گیرند ساخته شده است. و – با اشک ریختن یک دهه دلتنگی – به ربات ها چند نام تازه داده است.

ربات های پیش فرض با در نظر گرفتن بازیکنان جدیدتر تنظیم می شوند ، بنابراین بازیکنان با شروع یادگیری و ادامه راه با آنها در بازی های انفرادی روبرو می شوند. با این حال ، نیازها با تجربه تغییر می کنند و ما ربات های community را برای بازیکنانی که پایدار هستند مناسب تر می دانیم.

نکات جادوگر داخل بازی

نکات جادوگر داخل بازی
نکات جادوگر داخل بازی

بعضی از بازیکنان به طور مشهور عاشق بازی در برابر ربات ها هستند ، اما بسیاری از آنها مشتاق هستند که برای تجربه واقعی Dota به مانند مسابقات زنده با بازیکنان انسانی بپردازند. برای کمک به کسانی که احساس آمادگی می کنند تا با حریفان واقعی خود مطابقت داشته باشند ، ما مجموعه ای از پیشنهادهای مفید را برای راهنمایی افراد ناآگاه تهیه کرده ایم.

هر زمان که بازی متوجه شد بازیکن جدیدی در یک مسابقه کاری انجام می دهد که شاید عاقلانه نباشد ، اما یک جادوگر مفید به شما توصیه های نجات دهنده زندگی را به موقع ارائه می دهد. بنابراین وقتی کسی مدت طولانی را در سلامتی کم سپری می کند ، به یک قدم زدن در زیر برج دشمن می رود یا فکر می کند که می تواند 1v1 با Roshan مبارزه نماید، جادوگر در آنجا خواهد بود تا به او کمک کند تا به سلامتی بازگردد.

آماده اطلاع دادن و هشدار دادن به بازیکنان در مورد مواردی مانند آسیب برج ، عبور از رودخانه ، توانایی هیروهای ضد ، محافظت backdoor ، دید ، ward ، dust و چیزهای بیشتر ، مشاوره جادوگر با انتقال تجربه واقعی افراد در مسابقات و گسترش مهارت های خود ، پشتیبانی قابل اعتمادی را در بازی هایی که در برابر ربات ها آموخته ارائه می دهد.

چت بازیکنان جدید

برای کمک به تازه واردان برای منابع ارائه شده توسط انجمن Dota یک کانال چت اختصاصی برای بازیکنان جدید اضافه شده که با انجام اولین مجموعه از وظایف بازیکن جدید ، می توان به آن دسترسی داشت. برای ایجاد یک فضای خوشامدگویی ، سرپرستان کانال متشکل از رهبران معتمد انجمن از سراسر جهان هستند که به ما در انتخاب مدیران کمک می کنند.

ما دسترسی به کانال را برای بازیکنان باتجربه با امتیازات بالا برای کمک به پاسخگویی به سوالات تازه واردان گسترش می دهیم و پیشرفت آنها را در انجمن تشویق می کنیم.

ناظران وظیفه دارند مطمئن شوند بازیکنان باتجربه در این کانال مفید و خوش رفتار هستند. بازیکنان باتجربه فقط با تعداد زیادی بازی انجام شده فقط با امتیاز رفتار بالا و سابقه طولانی به این کانال دسترسی خواهند داشت. ممنوعیت های این گپ نهایی است ، پس آن را دوستانه نگه دارید.

مربیگری انعطاف پذیر

مربیگری انعطاف پذیر
مربیگری انعطاف پذیر

بهترین راه برای یادگیری بازی کردن است ، اما گاهی اوقات وسط بازی هستید که متوجه می شوید به کمک نیاز دارید. به عنوان بخشی از ابزارهای گسترده در این به روزرسانی ، ما در حال معرفی راه های جدیدی برای بازیکنان هستیم که می توانند این کمک را بکنند – و بازیکنان باتجربه آن را – با یک سیستم مربیگری انعطاف پذیر که حتی در وسط مسابقه نیز میتواند فراخوانی شود .

بازیکنانی که به کمک نیاز دارند هم اکنون می توانند از مربی درخواست کنند که به آنها یا در داخل بازی یا از داشبورد بپیوندد. در کنار هم ، بازیکنان باتجربه می توانند لیستی از افرادی را که به دنبال مربیگری هستند ، ببینند و برای کمک به نیازمندان انتخاب کنند. مربیان فقط به تعامل با بازیکنان خاص محدود می شوند ، بنابراین مربیان می توانند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران در بازی ، متن چت ، گفتگوی صوتی ، پینگ وdraw را برای بازیکن انجام دهند. مربیانی که به ویژه با یک قهرمان خاص احساس مهارت می کنند می توانند لیست بازیکنان بالقوه را فیلتر کنند تا بازیکنانی را پیدا کنند که آن قهرمان را یاد می گیرند.

دقیقاً مانند مربیگری دوست ، این جلسات مربیگری نیز خصوصی است و می تواند به همان اندازه کوتاه یا هر زمان که هر دو طرف بخواهند باشد. پس از اتمام ، هر دو مربی و بازیکنان جلسه را ارزیابی می کنند. مربیان بر اساس نحوه امتیاز دهی بازیکنان از آنها امتیاز کسب کرده و از دست می دهند و اگر بازیکنان و مربیان بیش از حد امتیازات بدی کسب کنند ، ممکن است توانایی تعامل با سیستم را از دست دهند.

HERO BRIEFS

HERO BRIEFS
HERO BRIEFS

در بروزرسانی جدید در بخش انتخاب هیرو هر قهرمان دارای یک نمای کلی متمرکز و خاص است. شما میتوانید سمت پایین-چت صفحه انتخاب هر قهرمان آن را مشاهده نمایید.

این توصیفات کار شما را برای تجزیه و تحلیل هنگامی که زمان فشرده در اختیار دارید میتواند مفید باشد. این به شما کمک میکند تا درک درستی از نقاط قوت و نقش های هیرو اینجا و تجربه خود را افزایش دهید.

دستیار داشبورد

هنگامی که بازیکن جدیدی تشخیص شود ، یک نسخه کوچک از منو با برگه های پیش فرض مختلف و راهنمایی های متنی برای کمک به پیمایش در همه موارد نمایش داده می شود. این باید به آنها کمک کند تا به ابزارهایی که برای قهرمان سازی و خارج شدن از lane نیاز دارند ، کمک کنند.

DOTA PLUS برای کمک اضافی

Dota Plus با ابزارهای خوبی پر شده است که تجربه روزانه Dota را افزایش می دهد. برای کمک به بازیکنان جدید در تطابق بهتر بازی ، اکنون با شروع بازی دو ماه Dota Plus رایگان دریافت می کنند که به آنها امکان دستیابی به Plus Assistant ، Hero Progress ، Chat Wheel و بقیه را می دهد.

محروم کردن Smurf ها

حتی منطبق ترین بازی های Dota نیز می توانند از کنترل خارج شوند. و هیچ کس نمی خواهد بار اضافی بازی در برابر Smurfs را بدست آورد. در گذشته ، ما تلاش زیادی برای شناسایی حساب های smurf و انتقال سریع آنها به MMR صحیح داشتیم ، که تا حدودی کمک کرده است اما در مواردی که باعث smurfing شدید می شود آسیب هایی نیز خواهد بود.

از امروز ، smurfing جرم قابل بن کردن است. ما در درجه اول به حسابهای جدیدی که بعد از امروز ایجاد شده اند و اعتماد بالایی به رفتارهای خرابکارانه و خرابکارانه آنها داریم ، توجه خواهیم کرد. علاوه بر این ، ما همچنین گاهی اوقات به صورت دستی حساب های قدیمی قبلی را که به وضوح بازی را خراب می کنند ، ممنوع می کنیم. علاوه بر این ، اگر متوجه مواردی مانند فروش اکانت ، رفتارهای مشابه تخریب بازی ویا Boost یا درگیر آن هستید شویم، ممکن است حساب اصلی شما نیز محروم شود. برای همراهی با این موضوع ، اخیراً نرخ ممنوعیت booster ها و حساب های خریداری شده را افزایش داده ایم.

برای مواردی که اعتماد به نفس بالایی نداریم ، اما دلیل سوظن به smurf وجود دارد ، این حساب ها احتمالاً با دیگر smurf های مشکوک بازی می کنند تا زمانی که اطمینان پیدا کنیم که یک روش یا روش دیگر را قضاوت کنیم.

اگر به کسی مشکوک هستید که در بازی خود smurfing دارد ، از گزینه جدید گزارش پس از بازی که در این به روزرسانی موجود است استفاده کنید تا پرچم گذاری کند. این به ما کمک می کند تا متخلفان قانونی را ردیابی کرده و داده هایی را که برای اطلاع از تلاش های ضد Smurf ما استفاده می شود ، جمع آوری کنیم.

بازیکنان بازگشتی

با تکامل مداوم دوتا ، نیازی نیست که تازه باشید تا احساس جدیدی داشته باشید. بعضی اوقات بازیکنان باید ماهها یا حتی سالها از بازی فاصله بگیرند و یک سری چیزهای جدید برای جبران وجود دارد که پس از بازگشت به یک دوره سازگاری احتیاج دارند.

برای کمک به شما ، هنگامی که پس از مدتی بازی نکردن به Dota بازگشتید ، حساب شما در یک حالت کالیبراسیون جدید قرار می گیرد که مدت زمانی را که هنگام تجزیه و تحلیل بازی های خود صرف می کنید ، در نظر می گیرد. حساسیت بیشتری نسبت به نظارت بر مقایسه مهارت شما با آخرین بازی شما خواهد داشت ، و شما را در بازی های خوبی قرار می دهد تا بتوانید از پس همه چیزهایی که در زمان غیبت تغییر کرده لذت ببرید. از آنجا که دستاوردهای گذشته نباید مجازاتی برای بازیکنان بازگشتی باشد – یا بدتر از همه ، مانعی برای بازگشت.

بروزرسانی سایت Dota

بروزرسانی سایت Dota
بروزرسانی سایت Dota

وب سایت Dota 2 خوشحال است که اعلام می کند که در نهایت از نسخه بتا خارج می شود!

با به روزرسانی امروز ، ما اصلاح سایت خود را آغاز کرده ایم. این شامل بازسازی Heropedia و وبلاگ برای هدایت بهتر بازیکنان به سمت اطلاعاتی است که می خواهند. صفحات هیروها دوباره طراحی شده است تا درک واضح تری از سبک و مکانیک هیرو را در یک نگاه سریع ارائه دهد ، در حالی که اطلاعات جامع تری را برای کسانی که زیر سطح هستند ارائه می دهد. طرح به روز شده با فیلم های جدید برای همه توانایی های هیروها، درک سریع نحوه و عملکرد یک هیرو در یک بازی را آسان تر از همیشه می کند.

در حال آمدن

این به روزرسانی مجموعه وسیعی از ابزارها را شامل می شود که همه آنها روی یک کار خاص متمرکز شده اند – برای ایجاد قابلیت بازی Dota برای بازیکنان جدید و بازیکنان بازگشتی. امیدواریم همه این ابزارها در کوتاه مدت و بلند مدت مفید برای همه مفید باشد. ما انتظار داریم که در روزهای آینده با اشکالات مرتبط با این به روزرسانی و تنظیم دقیق روبرو شویم و مشتاقانه منتظر شنیدن بازخورد مداوم در مورد آنچه می توانیم بهبود دهیم برای کمک به شما در یادگیری و سرگرمی هنگام بازی هستیم.

فراموش نکنید که DOTA: Dragon’s Blood را در Netflix بررسی کنید. ما خوشحالیم که در سفر Dragon Knight و Mirana در سفر به این دید کاملا جدید از جهان Dota که برای طرفداران و تازه واردان ساخته شده است ، مشارکت می کنیم.

به روزرسانی 7.29 شامل هیرو بعدی و همچنین به روزرسانی گیم پلی متمرکز بر تعادل است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *