اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

Summer Scrub قسمت 2

The Summer Scrub

دربه روزرسانی امروز نیمه دوم از Summer Scrub منتشر شد, که با تمرکز بر روی رفع اشکالات و برخی از کیفیت زندگی فقط برای این زمان برای The International بهبود یافته است.

یکی از اولین تغییراتی که احتمالا تموجه آن هستید, اجرای نسخه جدید از سفارشی سازی هیرو می باشد. بایکنان هم اکنون می توانند layouts و دسته بندی منحصر به فرد خود را ایجاد کنند. شما می توانید هیروهای خود با استفاده از کشیدن (drag and drop) به اطراف grid نمایید و تغییر نام دهید یا آنرا با توجه به نیازهای خود برای هر شرایطی تغییر دهید.

همچنین یک طرح جایگزین جدید برای فروشگاه آیتم های موجود در بازی اضافه شده که به شما امکان می دهد نمای ستون نمایش کلاسیک را به یک طرح سبک جدید Grid-Style تغییر دهید که بخش های Basic و Upgrade را همزمان با زیر گروه های چندتایی برای سهولت در استفاده اضافه کنید.

در سمت بازی, تصمیم به تمیز کردن کوچکی از خانه در رابطه با بازیکنانی که از matchmaking سوء استفاده می کنند, انتقال دادن اکانت ها, که در نتیجه آن یک موج تازه ای از ممنونع کردن (ban) برای تقلب کنندگان (cheaters) در امروز فراهم شده است. همچنین کارایی چندگانه ای بهبود یافته که تمرکز بر روی حداقل رساندن ضربات در طول مسابقات تیمی (teamfight) دارد.

همچنین تعداد زیادی اشکلات رفع شده که میتوانید در صفحه بروزرسانی در اینجا مطالعه کنید. با تشکر از همه مشارکت کنندگان در بخش انجمن Dota که برای شناسایی و تشخیص چیزهای خوب برای تمیزکاری (scrub) کمک کردند.


طی این خبر بروزرسانی هایی در بخش ظاهری بازی انجام شده و البته در کنار اون برخی از باگها رفع شده است که به گفته Dota این قسمت دوم و یا نیمه ی دوم آن میباشد که احتمالا آخرین بروزرسانی برای The International 2019 می باشد.

تغییرات را در صفحه مربوطه مشاهده نمایید. 🙂

ممنون از همراهی عزیزان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *