اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

فروش بلیط The International 2021

Adjustment to Streaming Rules

در نهایت تیم های برتر دوتا در جهان در اکتبر (مهر ماه) امسال گرد هم می آیند تا دهمین نبرد رابرای کسب عنوان Aegis of Champions به راه بیندازند. ما امیدوار بودیم که اطلاعات بلیط را تاکنون منتشر کنیم اما نوع دلتا ویروس کووید یک چالش اضافه شده است زیرا ما در تلاش هستیم تا میزبانی یک رویداد زنده را با خیال راحت انجام دهیم. با تغییر مداوم شرایط، ما میخواهیم مراقب باشیم که تصمیمی آگاهانه و مطمئن در مورد فروش بلیط نزدیکتر به رویداد بگیریم.

ما درک میکنیم که این برنامه ریزی را برای طرفدارانی که امیدوار به سفر به رومانی هستند دشوار می کند. ما به ارزیابی وضعیت ادامه می دهیم و به محض اینکه بتوانیم اطلاعات بلیط را اعلام خواهیم کرد.

مهم نیست که چه تصمیمی گرفته شده است، ما مشتاقانه منتظر استقبال از بهترین تیم های دوتا در جهان در ورزشگاه ملی بخارست (Bucharest) برای The International 2021 و میلیون ها نفر دیگر از جامعه جهانی دوتا در پخش زنده خود هستیم. مرحله گروهی از 7 تا 10 اکتبر (15 تا 18 مهر ماه) و مرحله اصلی از 12 اکتبر (20 مهر ماه) آغاز می شود. دو تیم برتر در فینال بزرگ در 17 اکتبر (25 مهر ماه) به مصاف هم خواهند رفت و تنها یک تیم حق مدعی قهرمانی Aegis of Champions را دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *