اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

بروزرسانی دوتا پلاس – پاییز 2021

بروزرسانی دوتا پلاس - پاییز 2021

تابستان به زودی به پاییز می رسد و سیگنال هایی ارسال می کند که زمان برای بروزرسانی فصلی دیگر از دوتا پلاس فرا رسیده است. افزودنی های آماده برای پاییز که در انتظار هستند شامل چندین ویژگی از Nemestice Battle Pass است که به هسته دوتا پلاس منتقل می شود، همچنین گنجینه فصلی جدید و جوایز و ماموریت های تازه شده برای گیلد.

ویژگی های Nemestice

به عنوان بخشی از Nemestice Battle Pass، دستیار آیتم دوتا پلاس با پیشنهادات آیتم های جنگل و خرید سریع بهبود یافته است. اگرچه طوفان های Nemestice گذشته است، اما هر دوی این ویژگی ها اکنون به هسته دوتا پلاس منتقل شده اند و برای همه اعضای پلاس در دسترس هستند.

برای اعضای پلاس که علاقهمند به پخش جلوه های صوتی درون مسابقه هستند هم اکنون Chat Wheel از Nemestice Battle Pass برای خرید از طریق شارد در فروشگاه دوتا پلاس در دسترس است.

گنجینه فصلی دوتا پلاس

گنجینه فصلی پاییز 2021 اینجاست، و قابل خرید با شارد میباشد. به صورت انحصاری برای اعضای دوتا پلاس، این گنجینه شامل ست های جدید برای هیروهای زیر است:

Vengeful Spirit – Abaddon – Nature’s Prophet – With Doctor – Disruptor – Shadow Demon – Tusk – Legion Commander – Dark Seer

همچنین فرصتی برای باز کردن قفل کوریر Ol’ Joe the koala، یک پسر کوچولوی خنک که از قبل با random prismatic و kinetic gem بارگذاری شده است.

بروزرسانی چالش های فصلی و جوایز گیلد

بروزرسانی امروز همچنین با مجموعه جدیدی از ماموریت های دوتا پلاس ارائه می شود تا به جمع آوری شارد برای دریافت relics های جدید و گنجینه فصلی – حداکثر تا 115200 شارد در طول فصل کمک کند.

با تکمیل بروزرسانی امروز علاوه بر تغییرات بالا، جوایز گیلد برای تایرهای نقره ای، طلایی و پلاتینیوم برای فصل پاییز تغییر کرده اند. اخیرا از درگذشت Aldrin Paulo “Dunoo” Pangan نماد گزارشگر جامعه فیلیپینی متاسف شدیم. به عنوان ادای احترام برای فصل بعد Chat Wheel های انتخابی از نمادین ترین خطوط او را نشان می دهیم.

تایر گیلدجوایز
نقره ایشکلک – euls
شکلک – fasta
شکلک – hoodwink_sad
طلاییاسپری – Lion Zap
اسپری – Morphling Bucket
اسپری – Furbolg High Five
پلاتینیومچرخ چت – “Easiest money of my life!”
چرخ چت – “Lakad Matataaaag! Normalin Normalin.”
چرخ چت – “The next level play!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *