اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

سقوط Nemestice و ظهور قدرتهای جدید

سقوط Nemestice و ظهور قدرتهای جدید

حالت رویداد جدید و Battle Pass

در پی سقوط Mad Moon’s، قطعاتی عامدانه از Radiant Ore و Direstone بر سر جهان ما سقوط کردندو اما نوع سومی از سنگ —Nemestice— جا مانده بود. اکنون یک پیشگویی از حمله طوفان Nemestice به قلب میدان جنگ، و درگیری بر سر باستان‌ها فراموش شده زمزمه می شود. زیرا Nemestice قدرت را به هر دو باستان و در این سرزمین ارائه می دهد و جایزه بیشتری وجود ندارد.

خود را برای تاثیر گذاری در صفحه Nemestice Battle Pass، جایی که می توانید درباره بازی رویدادی رایگان و تمام جوایز ذخیره شده برای کسانی که قصد شرکت در Battle Pass را دارند آماده کنید — مانند پرسونای Dragon Knight، آرکانای Spectre، بسته کامل Dark Artistry از Invoker جوان، گنجینه Immortal و بیشتر. و این فقط اولین پیشنهاد در ردیف رویدادهای امسال است — اواخر امسال در حال برنامه ریزی برای دومین Battle Pass هستیم.

AMD FidelityFX Super Resolution

این بروزرسانی همچنین پشتیبانی از AMD’s FidelityFX Super Resolution را نیز اضافه می کند. این تکنیک به بازی این امکان را می دهد تا با وضوح پایین تری ارائه شود و سپس نتایج را با کیفیت تصویر بهتر ارتقا دهدو نتیجه این کار ارائه کیفیت بالا با هزینه عملکرد پایین تر نسبت به ارائه رزولوشن کامل است، که امکان نرخ فریم بالاتر را حتی در کارت های گرافیک با قدرت کم نیز فراهم می کند. بازیکنان می توانند این گزینه را در تنظیمات و در بخش تنظیمات Video با فعال کردن “Game Screen Render Quality” به کمتر از 100% و سپس با تیک زدن “FidelityFX Super Resolution” فعال کنند. FidelityFX Super Resolution با هر GPU سازگار با DirectX 11 یا Vulkan سازگار است.

انتخابی منطقه ای The International 10

مقدماتی انتخابی منطقه ای برای The International طبق برنامه از 23 ژوئن تا 10 ژوئیه (2 تا 19 تیر) آغاز می شود. برای مشاهده براکت ها و پیش بینی های هر منطقه به بخش Watch در دوتا 2 بروید. اطلاعات بیشتر در مورد رویداد The International به زودی در دسترس خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *