اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

یک بروزرسانی مهم در مورد TI10: The International – مسابقات دوتا 2 در سوئد

Adjustment to Streaming Rules

ما کار خود را با سوئد در سال 2019 آغاز کردین تا همه چیز را برای برگزاری TI10 در سال 2020 فراهم کنیم. هنگامی که همه گیری جهانی به تعویق انداختن نیاز داشت، ما تلاش خود را برای همکاری همزمان با مقامات آنجا دو برابر کردیم تا مطمئن شویم که هر آنچه لازم بود را برای آنها فراهم کردیم تا این رویداد را برای همه به یک رویداد امن و موفق تبدیل کنیم.

در طول یک سال گذشته، Stockholm Live و Visit Stockholm همچنان در برقراری ارتباط منظم و مداوم با آنها به ما اطمینان می دهد که مسابقات The International – Dota 2 Championships برای همان معافیت هایی که سایر مسابقات ورزشی در آنجا دریافت کرده اند، مجاز است.

با این وجود، دو هفته پیش به ما اطلاع دادند که فدراسیون ورزش سوئد اخیرا رای به عدم پذیرش مسابقات ورزشی در فدراسیون ورزش داده است.

در جلسات بعدی(و فوری) با فدراسیون ورزش های الکترونیکی سوئد(SESF) و Visit Stockholm متوجه شدیم که تنها گزینه باقی مانده ما این است که از وزیر کشور سوئد بخواهیم مسابقا The International – Dota 2 Championships را به عنوان یک رویداد ورزشی طبقه بندی کند. درخواست ما بلافاصله رد شد.

با عدم به رسمیت شناختن مسابقات The International – Dota 2 Championships به عنوان یک رویداد ورزشی توسط وزیر کشور سوئد، هر کسی که تلاش برای تهیه یک ویزا برای سفر به سوئد برای TI10 (از جمله بازیکنان، گزارشگران و کارکنان) خواهد کرد را رد خواهند کرد. عدم وجود این رسمیت رسمی همچنین به این معنی است که کارگزاران مرزی منفرد تصمیم می گیرند در مورد ورود افرادی که از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا به این رویداد سفر می کنند و برای ورود به سوئد به ویزا نیاز ندارند تصمیم بگیرند.

ما در تاریخ 9 ژوئن(19 خرداد) به طور مستقیم درخواست تجدیدنظر را به دولت سوئد ارائه کردیم، اما آنها نتوانستند کمک کنند. در 14 ژوئن(24 خرداد) ما پیگیری کردیم تا از آنها بخواهیم در مورد آن تجدید نظر کنند و آنها تا کنون نتوانسته اند قطعنامه ای ارائه دهند. در نتیجه، و با توجه به اوضاع سیاسی فعلی سوئد، ما در حال جستجو برای گزینه های احتمالی در سایر نقاط اروپا برای میزبانی این رویداد هستیم، در صورتی که دولت سوئد نتواند The International – Dota 2 Championships را طبق برنامه پیش بینی شده برگزار کند. ما اطمینان داریم که در هر دو صورت راه حلی خواهیم داشت که به ما امکان برگزاری TI10 را در سال جاری در اروپا بدهد و در آینده نزدیک بتوانیم برنامه به روز شده را اعلام کنیم.

ما همچنان به میزبانی The International متعهد می مانیم که هم برای همه افراد ایمن باشد و هم بازیکنان و هواداران Dota 2 را تا به درستی جشن بگیریم. به محض این که بتوانیم اطلاعاتی را که پیدا خواهیم کرد با آنها ارتباط برقرار خواهیم کرد.در همین حال، مسابقات مقدماتی TI در تاریخ برنامه ریزی شده از 23 ژوئن(2 تیر) برگزار می شود. و در اواخر این هفته، رویداد تابستانی کاملا جدید Nemetice فرا می رسد.

منبع خبر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *