اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

مسابقه فیلم کوتاه Dota 2

مسابقه فیلم کوتاه Dota 2

پس از یک وقفه غیرمنتظره، ما خوشحالیم که بازگشت مسابقه فیلم کوتاه Dota 2 را اعلام می کنیم — و اینکه ما هم اکنون ارسال ها برای رویداد امسال را می پذیریم. سازندگان فیلم تا ساعت 3:00 بعدازظهر PDT در تاریخ 25 ژوئیه 2021 (یکشنبه 3 مرداد 1400) فرصت دارند آثار خلاقانه فیلم کوتاه 90 ثانیه ای یا کمتر خود را به Dota 2 Steam Workshop ارسال کنند تا واجد شرایط بودن آن بررسی شوند.

مانند قبل، ما از همه طرفداران دعوت می کنیم که برای شرکت در روند رأی گیری و بحث و گفتگو به کارگاه مراجعه کنند تا به ما کمک کند بهترین ورودی ها را به عنوان بخشی از پخش The International 10 به نمایش بگذاریم. با بررسی رتبه بندی ها و بحث های کارگاه، Valve بهترین ورودی های ارائه شده در کلاینت Dota را برای روند رای گیری نهایی توسط انجمن برای تعیین برندگان معرفی می کند.

هر فینالیستی که در میان ده نفر برتر قرار گیرد 500 دلار برنده خواهد شد و سه گزینه برتر جوایز 25000 ، 10،000 و 5،000 دلاری به دست می آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد روند ارسال، به سایت مسابقه فیلم کوتاه Dota 2 مراجعه کنید. و مطمئن باشید که مرتباً در صفحه کارگاه متوقف می شوید تا به بررسی موارد ارسالی که می خواهید در The International 10، از استکهلم در ماه آگوست (تیر ماه) به نمایش درآید, ببینید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *