اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

به عنوان رویکردهای بین المللی: معرفی باشگاه های حامی

به عنوان رویکردهای بین المللی: معرفی باشگاه های حامی

باشگاه های حامی

به روزرسانی امروز باشگاه های حامی را معرفی می کند، راهی جدید برای طرفداران برای حمایت از تیم های مورد علاقه خود با خرید بسته های نشان و تجهیزات فصلی — مناسب برای نشان دادن وفاداری در داخل و خارج از خطوط.

محتوای موجود در کلوپ های حامیان توسط خود تیم ها ارائه می شود و 50٪ از کل فروش به تیم های انتخابی شما تعلق می گیرد. این محتوا تا زمان شروع The International ادامه خواهد داشت. در فصول آینده، از طریق هر گرایش مربوطه ادامه خواهد داشت.

هر تیم سه بسته برای انتخاب دارد که محتوای آن در داخل افزایش می یابد. کلوپ برنز یک نشان برای تیم مورد علاقه شما، کلوپ نقره ای شامل اسپری ها و شکلک ها و گلد کلاب دارای یک نشان مخصوص HP-bar در داخل بازی، تصاویر لودینگ و خطوط صوتی است.

نشان ها در چندین مکان در طول بازی ظاهر می شوند، از جمله لیست دوستان، پروفایل بازیکنان، Versus Screen و صفحه امتیازات درون بازی.

امروز ما در حال اضافه کردن محتوای 17 تیم هستیم. با ارسال و تأیید محتوای بیشتر از سایر تیم ها، آنها به طور مرتب به این لیست اضافه می شوند. تیم هایی که قادر به ارسال محتوای با ردیف بالا نیستند ممکن است بدون فعال کردن Silver Club و / یا Gold Club نیز اضافه شوند.

برای پیوستن به باشگاه هواداران تیم مورد علاقه خود از تب DPC دیدن کنید.

بازگشت The International

بگذارید مشخص شود – Aegis of Champions یک بار دیگر در حال برگزاری است. پس از وقفه ای که به دلیل وقایع ضروری جهانی رخ داد، خوشحالیم که رسما اعلام می کنیم The International 10 در ماه آگوست (مرداد 1400) در استکهلم سوئد برگزار می شود. همه چیز با Group Stage شروع می شود، این رویداد از 5 تا 8 آگوست (14 تا 17 مرداد ماه) برای آنچه در آینده قرار می گیرد اجرا می شود. رویداد اصلی از 10 آگوست (19 مرداد) آغاز می شود و تا 15 آگوست (24 مرداد) ادامه دارد، زمانی که تیم های نهایی در مسابقات فینال نهایی برای کسب عنوان قهرمانی TI10 به نبرد می پردازند – و سهم خود را از 40،018،195 دلار جایزه در انتظار دریافت می کنند.

در حالی که ما همچنان برنامه ریزی می کنیم تا رویداد با وجود همه گیری جهانی در حال انجام باشد، تمرکز ما همچنان یافتن راه هایی برای برگزاری مسابقات با کیفیت بالا به ایمن ترین شکل ممکن است. این به این معنی است که وقتی اطلاعات بیشتری در مورد تحولات تابستان جمع آوری می کنیم، منتظر انتشار جزئیات بیشتری درباره گزینه های حضور و غیاب هستیم. ما انتظار داریم در طی ماه ژوئن (خرداد ماه) بتوانیم اشتراکات بیشتری با انجمن داشته باشیم.

رویدادهای آینده بازی

ما قبلاً به هدف خود برای ارائه محتوا با یک برنامه منظم تر در طول سال اشاره کردیم نه اینکه همه چیز را در یک دوره برای Battle Pass سنتی رها کنیم. ما این سبک را برای بروزرسانی Diretide ، New Player و ادامه به روزرسانی های فصلی Dota Plus تجربه کرده ایم.

با این حساب، وقایع امسال همچنان کمی متفاوت از گذشته به نظر می رسد. برای شروع، ما در طی ماه های آینده به جای یک رویداد گسترده تابستانی، دو رویداد جداگانه ارسال خواهیم کرد. اولی اواسط تا اواخر ژوئن (خرداد ماه) وارد می شود و دیگری مدتی بعد از پایان The International دنبال می شود. هیچ یک از این رویدادها بودجه جایزه بین المللی را تأمین نخواهند کرد ، زیرا جایزه TI10 Battle Pass هنوز بر جای خود باقیست. برای هوادارانی که می خواهند از بازیکنان و سازمان ها حمایت کنند، باشگاه هواداران جدید راهی انعطاف پذیر و مستقیم تر برای کمک به تیم های مورد علاقه شما فراهم می کند.

با نزدیک شدن به مسابقات بین المللی، روش های بیشتری برای تعامل هواداران با مسابقات وجود خواهد داشت. به روزرسانی ها را همینطور که در اینجا داریم ارسال خواهیم کرد، بنابراین با همه چیز در تابستان در دسترس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *