اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

معرفی پروفایل تیم‌های DPC

معرفی پروفایل تیم‌های DPC

قصل دوم DPC امساس در حال اجراست و بروزرسانی امروز شامل پروفایل تیم‌هاست, قطعه دیگری در یک پلتفرم در حال تکامل از ویژگی های طراحی شده برای کمک به شما در پیگیری همه اقدامات موجود در بازی های رقابتی Dota است.

معرفی پروفایل تیم‌های DPC
معرفی پروفایل تیم‌های DPC

با رفتن به قسمت Watch بازی میتوانید مشخصات همه تیم های Division I و Division II را بررسی کنید. برای بازدید از مرکز هر تیم که شامل آمار تیم و بازیکنان به علاوه هیروهای برتر بر روی تیم مدنظر خود کلیک نمایید. همچنین برنامه فصلی هر تیم را که راهی آسان برای مشاهده حریفان آینده یا تماشای replay هر بازی است را فراهم میکند. برای گذراندن فصل بازی منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.

همچنین برای تمام محتوای DPC موجود در client (منظور خود بازی است) حالت spiler-free اضافه شده است. برای استفاده از آن فقط روی گزینه Live در بالا سمت راست قسمت Watch کلیک کنید و از بروزرسانی های مستقیم چشم پوشی کنید. در این حالت کنترل های دستی برای آشکار کردن نتایج بازی ها و جدول رده بندی فعلی را خواهید داشت.

پروفایل تیم‌ها نه تنها راهی برای ارتباط شما با تیم‌های موردعلاقه‌تان را فراهم میکند, بلکه آنها نیز بخشی جدایی ناپذیر از سیستم محتوای طرفداران آینده هستند که در حال حاضر در حال کار بر روی آن است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *