اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

فصل زمستانه 2021 The Dota Pro Circuit

فصل زمستانه 2021 The Dota Pro Circuit

چند وقتی میشه که فصل زمستانه 2021 از The Dota Pro Circuit شروع شده و همراه با آن شش هفته متوالی بصورت روزانه بازی ها آغاز شد; تمام روز, هر روز.

در آماده سازی برای این فصل, تجربه تماشای داخل بازی تغییر داده شده و تعداد زیادی روش جدید برای تماشای صحنه و دنبال کردن آن اضافه شده. در قسمت “Watch” داخل بازی یک برنامه جامع وجود دارد و جدول رده بندی فعلی تیم را میتوانید مشاهده کنید. شما به سرعت میتوانید مشاهده کنید وضعیت هر تیم چگونه است و در آن لحظه چه اتفاقی خواهد افتاد. همچنین تماشای تیم های مورد علاقه و دنبال کردن برای مطمئن شدن از بازی هر تیم که هیچکدام را از دست نخواهید داد. همچنین برنامه DPC (iOS و Android) بروزرسانی شده تا لیگ ها و تیم های جدید را نیز آنجا دنبال و ردیابی کنید.

اگر مدتی Dota را بصورت حرفه ای دنبال می کنید, میدانید که چند روش برای تشویق تیم های مورد علاقه شما مورد بررسی قرار گرفته است. در هفته های آینده با خرید بسته های محتوایی شامل جلوه های درون بازی, اسپری ها, emotes, صفحه لودینگ, و (البته) خطوط چرخ گفتگو که میتوانید از تیم های مورد علاقه خود پشتیبانی کنید. این محتوا مستقیما از طرف تیم ها ارائه می شود و آنها چیزهای عالی را برای شما ارسال می کنند تا در در حساب شما تجهیز شوند.

برای دو ماه Dota رقابتی هیجان زده را تجربه می کند که شما هم در آن هستید. بازی ها را میتوانید از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

آسیای جنوب شرقی

اروپای غربی

اروپای شرقی

آمریکای شمالی

آمریکای جنوبی

چین


یادتون باشه قراره بزودی عیدانه قرار بدیم 🙂 حتما صفحه امتیاز روزانه رو از دست ندید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *