اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

فصل دوم گیم سرور پارس

فصل دوم گیرم سرور پارس

بعد از کمی بررسی‎های انجام شده و دریافت دیدگاه‎های شما بر آن شدیم فصل جدیدی از سایت را آغاز کنیم. در این فصل علاوه بر بهینه سازی سایت با یک رویداد ویژه برگشتیم.

از روزی که شروع کردیم مدتی یکبار بر روی سایت بروزرسانی اعمال کردیم تا بر کیفیت خدمات سایت بیافزاییم. البته اینکه هم اکنون اینجا هستیم بخاطر حمایتهای شما عزیزان است و ما بخاطر آن از شما سپاسگذاریم. در این بروزرسانی تغییراتی اعمال کردیم تا علاوه بر سادگی, مشکلات گزارش شده قبلی را برطرف کنیم.

قصد داریم در این مقاله به تغییرات اعمال شده اشاره کنیم.

تغییرات ظاهری

در نگاه اول شما با تغییرات ظاهری در سرتاسر سایت مواجه میشوید. در بروزرسانی جدید ظاهر سایت را کمی مدرن تر کردیم. مشکلات ظاهری قبلی نیز بهبود یافت و بخاطر ارسال گزارش هایتان درباره مشکلات ظاهری از شما متشکریم.

نسبت به قبل کمی مدرن تر شدیم. تغییرات ظاهری در تمامی بخشهای سایت اعمال شده است.

سعی کردیم ظاهر سایت را طوری تغییر دهیم که علاوه بر سادگی, باعث افزایش کارایی نیز شود. امیدواریم از رنگبندی جدید ما خوشتان بیاید.

توجه: یادتون باشه که برای استفاده از سایت باید از مرورگرهای بروز استفاده کنید تا با مشکلی مواجه نشید.

ساده تر از همیشه

موارد اضافی زیادی در سایت وجود داشت برای همین نیز مواردی که مورد استقبال قرار نمیگرفت را حذف کردیم. با اینکه تبلیغات را نسبت به قبل کاهش دادیم اما بازهم این کاهش را انجام دادیم.

دسترسی ساده تری را برای شما ایجاد کردیم تا بتوانید به سادگی به بخش های مختلف دسترسی مستقیم تری داشته باشید. منوی ظاهری جدید ما, یکی از راهکارهایست که ما برای این سادگی انجام دادیم.

میتوانید به سادگی در سایت گردش کنید و امتیاز کسب کنید.

سریعتر شدیم

با نگارش دوم سایت ما نیز سریعتر شدیم. در گذشته زمانی که میخواستیم قابلیت جدیدی را اضافه کنیم ناچار بودیم از صفر تا صد آنرا طراخی کنیم ولی هم اکنون ما تا 50 درصد این کار را سریعتر کردیم.

سرعت فقط برای خودمان نبود بلکه آنرا برای شما نیز افزایش دادیم. کدها را بهینه تر کردیم و میتوان گفت نسبت به قبل پایداری بیشتری پیدا کردیم.

کاهش 80 درصدی تصاویر برای افزایش دسترسی شما به سایت نیز انجام شد. تا حد ممکن سعی کردیم از افزودن تصاویر غیر کاربردی و بسیار زیاد به سایت اجتناب کنیم.

شاید ندانید اما کدهای اضافی بسیاری وجود داشت که حتی خودمان نیز نمیدانستیم چیست و کاربرد و تاثیری نداشتند, بنابراین با یک پاکسازی از دست همه ی آنها راحت شدیم.

کمتر مینویسیم, بیشتر خدمات میدهیم

شعار نبود. منظورمان این است دیگر در سایت کمتر به ارسال نوشته میپردازیم. از گذشته بخش بلاگ یکی از خدمات ما بود. با گذشت زمان متوجه شدیم بخش هایی مانند کسب امتیاز و جوایز در اولویت بیشتری هستند, از این رو تصمیم گرفتیم تا بخش بلاگ دیگر جزو خدمات ما نباشد.

همچنان به پوشش خبری سایت دوتا2 خواهیم پرداخت اما نه مانند همیشه. یکی از دلایل این است که ما نماینده رسمی نیستیم و ترجمه هایی که ارائه می دهیم بیشتر بر مبنای مترجم گوگل و مایکروسافت است. برای همین نیز بیشتر مطالب با توجه به کمبود زمان بدرستی ترجمه نمیشند و ما نیز از این موضوع آگاهیم.

بنابراین در بروزرسانی جدید ما بخش بلاگ را نسبت به بقیه کمی کم رنگتر کردیم و بیشتر خدمات خود را بیشتر کردیم که خود میتوانید آن را ببینید.

اما یادتان باشد همچنان کدهای ویژه و اطلاعیه های خاص از طریق بلاگ سایت انتشار پیدا می کنند.

اخباری که در طی این مدت از سایت دوتا منتشر شده بود نیز به مرور زمان به بلاگ سایت اضافه خواهد شد.

ورود و ثبت‌نام

تغییرات کوچکی در ورود و ثبت‌نام در سایت ایجاد کردیم. محدودیت در تعداد ثبت‌نام در ماه را اعمال کردیم.

یکی دیگر از تغییرات, حذف کاربران است. کاربران باید مجددا اقدام به ثبت‌نام در سایت نمایید.

فرآیند ثبت‌نام همانند گذشته است. پس از ثبت‌نام کاربران باید اقدام به فعالسازی حساب کاربری خود نمایند در غیراینصورت کاربران غیرفعال حذف خواهند شد. در کل فرآیند ثبت‌نام و فعالسازی کمتز از 1 دقیقه خواهد بود. اگر همچنان پس از ثبت‌نام ایمیلی دریافت نکردید برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

بلاگ فراموش نشه

درسته که گفتیم بلاگ دیگر بخشی از خدمات نیست, اما بازهم تاکید میکنیم که گاهی اوقات کدهایی خاص را در بخش بلاگ نیز منتشر میکنیم. از کجا معلوم شاید در این نوشته یا نوشته بعدی یک کد ویژه وجود داشته باشد. مثلا کد 12345 میتواند این کد ویژه باشد! شک نکن که این یک کد واقعی است 🙂

قوانین و شرایط را حتما بخوانید

یادتون باشه که حتما قوانین و شرایط را بطور کامل مطالعه کنید. اگر قوانین را قبول دارید اقدام به استفاده از سایت و خدمات کنید وگرنه به ما درخواست دهید تا حساب کاربریتان را ببندیم. بطور کلی قوانین در دو مرحله اجرایی میشوند: مرحله اول ما قوانین را در صفحه مربوطه بروزرسانی و عموما به مدت 2 ماه بالای تمام صفحات این اطلاعیه را به کاربر هشدار میدهیم. ادامه استفاده به منزله پذیرش است. در مرحله دوم نیز به اجرایی در آمدن آن است. اگر کاربران موظف هستند حتی اگر ما اطلاع رسانی نکردیم همیشه به صفحه مربوطه مراجعه کنند و قوانین را مطالعه نمایند.

حریم‌خصوصی

ما بنابر نیاز خود به اطلاعاتی نیاز داریم. البته این اطلاعات شرایط خاصی دارد که در بخش سیاست حریم‌خصوصی به آن اشاره کردیم. آنرا مطالعه کنید تا بیشتر بدانید.

بروزرسانی سیستم امتیازدهی

سیستم امتیازدهی خودمون رو بروزرسانی کردیم. در این بروزرسانی چند قابلیت نیز افزودیم تا بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید. هم اکنون چند روش برای امتیازگیری در سایت وجود دارد که عبارتند از:

  • امتیازگیری روزانه
  • امتیاز هدیه (در بازه زمانی خاص قابل دریافت است)
  • ثبت کدهای استریم ویا ویدیوهای آپارات
  • شرکت در نظرسنجی ها و پیش‌بینی ها
  • ثبت لینک trade (امتیاز فقط یکبار و در اولین ثبت)

سعی ما بر این است که بتوانیم قابلیت های بیشتری را اضافه کنیم تا بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید.

امتیازگیری روزانه را در مدتی پیش اضافه کردیم که آنرا بهبود بخشیدیم و ثبت کدهای آپارات نیز قابلیت جدیدی است.

پروفایل کاربری

پروفایل کاربران را بروزرسانی کردیم. در این بروزرسانی ظاهری جدید را انتخاب کردیم و منوهای سایت را نیز برای دسترسی سریع به بخشهای سایت اضافه کردیم.

اگر قصد دارید تا تصویر پروفایل خود را تغییر دهید ابتدا در سایت گراواتار عضو شوید و سپس اقدام به اضافه کردن یا تغییر تصویر خود نمایید.

تا جایی که توانستیم پروفایل را ساده تر کردیم. در آینده سعی خواهیم کرد که بخش پروفایل را بیشتر بهبود ببخشیم.

اشتراک

در حال حاضر بخش اشتراک غیرفعال شده است. اما اگر قصد دارید تا اشتراکی تهیه نمایید میتوانید از طریق بخش حمایت مالی مبلغ آنرا واریز و کد پیگیری آنرا از طریق یکی از راه های ارتباطی موجود در بخش ارتباط با ما برای ما ارسال کنید. اشتراک شما از زمان تایید کد پیگیری فعال خواهد شد پس نگران دیر فعال شدن آن نباشید.

لینک Trade

تمامی لینک های trade از سایت حذف شده اند, در نتیجه لازم است مجددا لینک trade خود را در سایت اضافه کنید. در صورتی که در قرعه کشی برنده شوید ویا از فروشگاه سایت خرید نمایید اما لینک trade خود را ثبت نکرده باشید, ارسال انجام نخواهد شد. هیچ تضمینی برای بازگشت امتیاز داده نمیشود.

امتیاز روزانه و هدیه

میتوانید بصورت روزانه در هر 24 ساعت یکبار امتیاز رایگان دریافت نمایید. این ویژگی را مدتی پیش اضافه کردیم ولی هم اکنون آنرا از حالت آزمایشی خارج کردیم و هم اکنون بصورت یکی از ویژگی های سایت منتشر شده است.

امتیاز هدیه یک ویژگی کاملا جدید با اعتبار محدود است. در زمان های مختلف امتیاز هدیه را برای کاربران فعال میکنیم. امتیاز هدیه فقط یکبار قابل دریافت و فقط برای مدت محدودی در دسترس است. هم اکنون این قابلیت برای کاربران به مدت 30 روز پس از انتشار فصل دوم گیم سرور پارس در دسترس است.

نظرسنجی و پیش‌بینی

از این به بعد هر ماه نظرسنجی و پیش‌بینی خواهیم داشت. مانند گذشته امتیاز نظرسنجی‌ها در لحظه اضافه و امتیاز پیش‌بینی‌ها پس از تاریخ اتمام در صورت صحیح بودن اضافه خواهد شد.

پرداخت و حمایت مالی

همانند گذشته میتوانید از طریق حمایت مالی اقدام به حمایت نمایید و در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید پس از پرداخت از طریق ارتباط با ما کد پیگیری را برای ما ارسال کنید تا امتیاز آن برای شما در سایت ثبت شود. هر 1000 تومان برابر 1 امتیاز است. (ممکن است در آینده تغییر نماید)

لیست کاربران

برخی از کاربران بنابر دلایلی از سایت حذف شدند. این دلایل عبارتند از:

  • نامعتبر بودن نام کاربری
  • غیرفعال بودن کاربر
  • ثبت‌نام ناموفق

اگر فکر میکنید به اشتباه پروفایل شما حذف شده است از طریق ارتباط با ما اقدام به پیگیری موضوع نمایید. توجه داشته باشید امتیازات فصل قبل به این فصل انتقال داده نمی شود. با پایان هر فصل کل داده‌های کاربران را پاک میکنیم و هیچگونه اطلاعاتی به فصل جدید انتقال داده نمیشود. فقط پرداختی‌ها در حین بروزرسانی به فصل جدید را انتقال خواهیم داد.

قرعه‌کشی

همانند گذشته قرعه‌کشی نیز داریم. برا اینکار میتونید به صفحه مربوطه برید و شرایط شرکت در قرعه‌کشی را در آن مشاهده کنید. ما در بروزرسانی اخیر خود لیست کاربران شرکت کننده را حذف و بجای آن مشخص کردیم که آیا کاربر برای شرکت در قرعه‌کشی واجد شرایط است یا خیر. اگر فکر میکنید شرایط را دارید ولی همچنان با پیام “شما در قرعه‌کشی شرکت داده میشوید” مواجه نمیشوید به ما اطلاع دهید. از این به بعد قرعه‌کشی بصورت لایو و از طریق خود سایت انجام میشود.

جوایز من

بخش کاملا جدید برای پیگیری آیتم‌های خریداری شده از فروشگاه را در حساب کاربری اضافه کردیم. بدین صورت میتوانید از وضعیت آیتم خود مطلع شوید. اگر بعد از 7 روز همچنان وضعیت سفارش بر روی X بود آنرا از طریق پشتیبانی پیگیری نمایید.

الماس

یکی از ویژگی‌های کاربردی سایت که برای خرید از فروشگاه سایت مورد استفاده قرار میگیره. اگر الماسی نداشته باشید نمیتوانید از فروشگاه اقدام به خرید آیتم نمایید. برای دریافت الماس به صفحه آن بروید و یکی از چالشها را انجام دهید, پس از انجام چالش به پشتیبانی آنلاین اطلاع دهید و در صورت تایید شدن پس از 7 روز الماس به حساب شما اضافه خواهد شد.

الماس‌ها در تعداد محدودی هستند بنابراین در استفاده از آنها دقت نمایید.

فروشگاه آیتم

کلی درخواست برای فروشگاه داشتیم و بالاخره اونو راه‌اندازی کردیم. البته فروشگاه در حال حاضر بصورت آزمایشی راه‌اندازی شده و مطمئنا کم و کاستی‌های در اون وجود داره که با گذشت زمان اونو بهبود میبخشیم.

البته فروشگاه تفاوت خاصی هم داره و اون اینه که خرید از فروشگاه تنها با امتیاز و الماس امکانپذیره, بنابراین علاوه عضویت در سایت شما باید امتیاز و الماس کسب کنید تا بتونید آیتم رو خریداری کنید. آیتم هایی که در سایت قرار میگیرند موجود بوده و در تعداد محدود و فقط یکبار قابلیت خرید در کل فصل گیم سرور پارس را دارند.

اگر با مشکلی مواجه شدید حتما به پشتیبانی اطلاع دهید. خریدهای خودتون رو میتونید از بخش جوایز من در حساب کاربری مشاهده کنید.

ویدیوی آموزش سایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *