اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

Tis the Season

Tis the Season

با شروع هالووین فصل جدیدی از دوتا آغاز می شود که عموما با رویدادی همراه است که به آن DireTide گفته می شود و در آن به Tis the Season اشاره دارد. اکنون به یک نقل از این فصل میپردازیم.

Slivers of the Mad Moon cast their waning light across the land. A dormant beast stirs in his cave, a powerful hunger overcoming the arcane tendrils that bind him in his hibernation. We once celebrated his taste for sweets and the blood spilled in his honor by both Radiant and Dire. But that was quite long ago. Yet he stirs. Could it be? Yes! Now comes the season of Roshan! And with him comes an all-new Halloween game mode, rewards upon rewards, gobs of candy to steal and a heaping new treasure for one and all. Lo, it’s Diretide.

Dota2.com

با داشتن نسخه جدیدی از حالت بازی به نام Diretide, در حالی که Roshan را از خود دور میکنید, آب نبات ها را جمع آوری یا از دشمنان خود بدزدید. بهترین نزاع از بین 5 مرحله برای همه تا 22 دسامبر (2 دیماه) در دسترس خواهد بود. برای این مدت زمان رویداد, بازی های Dota و Diretide به شما امتیاز Diretide می دهند. با هر 100 امتیاز Diretide جمع آوری شده میتوانید یکی از 75 جایزه منحصر به فرد که شامل ست ها, courier ها, ward ها, یک گنجینه از Diretide و لباس های شبحی برای هیروها و courier تان, یک مورد جایگزین هنری داخل بازی در بخش آیتم Global, خطوط صوتی Chat Wheel, اسپری ها, دو برابر MMR و خیلی بیشتر را کسب خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت Diretide مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *