اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

فصل سوم گیم سرور پارس

بروزرسانی پاییز گیم سرور پارس

از حدود یکسال پیش در کنار شما بودیم و هم اکنون به فصلی تازه از گیم سرور پارس رسیدیم. در این بروزرسانی تغییرات کوچکی اعمال شد و تغییراتی نیز در راه است که به مرور زمان تا برگزاری مسابقات اینترنشنال 2021 ادامه خواهد داشت.

قبل از هرچیزی از همه عزیزانی که در طی این یکسال همراه ما بودند تشکر میکنیم چرا که از طریق سایت ویا استریم امتیاز کسب میکردند و همچنین از ما حمایت میکردند.

تمامی این حمایت ها و دیدگاه ها باعث شد تا فصل جدیدی را با جدیت آغاز کنیم و در طی این دوره شاهد جوایز ویژه و امکانات جدیدی خواهید بود.

در دوره قبلی پیش‌بینی و نظرسنجی را اضافه کردیم که دیدگاه های شما را از طریق آن دریافت کردیم و با استقبال خوبی برخوردار بود. در کنار آن نیز سعی کردیم تعداد کدهای استریم را افزایش دهیم.

استقبال خوب از ویدیوهای آپارات نیز ما را تشویق کرد تا ویدیوهای مفید و درخواستی شما را اضافه کنیم. در این فصل شاهد ویدیوهای جذابتری خواهید بود.

امکانات جدید

تغییرات گیم سرور پارس
تغییرات گیم سرور پارس

اضافه شدن امتیازگیری روزانه : یکی از مواردی که قبلا از طریق استریم نیز به آن اشاره کردیم اضافه شدن این بخش بود. هرچند که در گذشته این مورد وجود داشت ولی بنابر دلایلی آنرا غیرفعال کردیم تا اینکه پس از بررسی و برطرف کردن مشکلات آن, آنرا دوباره فعال کردیم. هر روز امتیاز رایگان بگیرید.

یادتون باشه کسانی که تا تاریخ 30 آبان اقدام به دریافت امتیاز روزانه کنند (حتی یک فقط یک روز) در تاریخ 1 آذر به همه آنها 2000 امتیاز هدیه تعقل میگیرد.

در آینده…

در آینده قصد داریم 2 بخش دیگر را نیز فعال کنیم. البته این بخشها تا حدودی نیاز به بررسی ویژه ای دارند و قصد داریم سیاست حریم خصوصی را در آنها پیاده سازی نماییم تا خیال کاربران را از لحاظ حریم خصوصیشان راحت کنیم.

این دو بخش, ثبت اکانت استیم و تلفن همراه است. ما قصد داریم برای تایید اکانت شما در گیم سرور پارس از این دو مورد در آینده استفاده کنیم تا در صورتی که به مشکلی برخورد کردید بتوانیم به سادگی آنرا حل کنیم.

برنامه هایی نیز برای جوایز داریم که از طریق اینستاگرام پیگیر آن باشید تا از قبل آماده باشید. از این به بعد شروع قرعه کشی ها را علاوه بر اینکه از طریق استریم خواهیم گفت بلکه میتوانید از اینستاگرام نیز از زمان آنها مطلع شوید.

خود را برای تغییرات بزرگتر گیم سرور پارس آماده کنید. این ها فقط بخشی از برنامه آینده ما است.

چه پیشنهاداتی دریافت کردیم؟

خیلی از دوستان پیشنهادهای خوبی برای ما دادند و ما هنوز در حال بررسی آنها هستیم. برای مثال راه اندازی فروشگاه سایت یکی از این موارد است که تاکید بسیاری برای آن بود. مورد دوم نیز اضافه شدن ورود از طریق استیم بود. سایر پیشنهادات نیز در خصوص ظاهر سایت و امکانات بود که امید داریم در آینده آنرا بهبود خواهیم بخشید.

اکانت های غیرفعال چه می شوند؟

یکی از مواردی که در هر فصل به آن اشاره کردیم اکانت های غیرفعال است. ما برای کاربران فعال خود ارزش قائل میشویم و به آنها هدایای امتیازی خواهیم داد اما دوست داریم کاربرانی که به مدت طولانی غیرفعال هستند نیز به جمع فعالان بپیوندند. ما سعی میکنیم آنها را از طریق ایمیل مطلع کنیم و به آنها فرصت دهیم تا اکانت خود را فعال کنند و اگر این اتفاق نیافتاد ما به ناچار اکانت آنها را حذف خواهیم و از بابت بسیار ناراحت خواهیم شد. با حذف شدن اکانت مواردی مانند خریدهای اشتراک باطل و امتیازات بطور کامل پاک میشوند و این موارد غیرقابل بازگشت هستند.


این صفحه به مرور زمان بروزرسانی خواهد شد. پس حتما آنرا مطالعه نمایید. شاید کد امتیازی ویژه ای در آن یافت شد! 🙂 ما در گیم سرور پارس قصد داریم برای کمک به کاربران قابلیت های بیشتری را اضافه کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *