اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

نتایج آرای آرکانای TI 10


امروز فصل The International 10 Battle Pass به پایان میرسد. از همه شرکت کنندگان متشکریم و اما در حالی امسال به پایان رسید که تیمی Aegis را بدست نیاورد, همه ما در Valve امیدواریم که شما و خانواده تان در سلامتی باشید و ما مشتاقانه منتظر جمع کردن همه برای TI10 هستیم.

با تمام شدن فصل, ما خوشحالیم که نتایج آرای آرکانا 2020 را اعلام کنیم. امسال بازیکنان میلیون ها رای به دو قهرمان بنفشی در دوتا 2 رای دادن, Faceless Void و Spectre و با تقسیم 27,475,258 رای به 24,948,538, برنده امسال آرکانا: Spectre است. این تیم قصد دارد تا یک آرکانای مناسب با انرژی تاریک او به شکلهای غیر قابل تصور طراحی کند. او با چه روشی میتواند دشمنان خود را فرسایش دهد؟ هنگامی که با خنجر طیفی خود هدف میگیرد, چه رنگ کشنده ای میدرخشد؟ بله, بنفش, واضح است, اما چه سایه ای از بنفش؟ دوستداران بنفشی و رای دهندگان و علاقهمندان به آلو بنشینید. با گذشت زمان به همه (یا شاید بعضی از) این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

همچنین, هفته آینده برخی از به روزرسانی های جدید Dota Plus را منتشر می کنیم. در میان آنها می توان به بروزرسانی Dota Plus Season, Guild های جدید, و تنظیم مجدد سازوکار MMR اشاره کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *