اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

بروزرسانی در بخش رقابت


ما اخیرا شکایات زیادی در مورد وضعیت DPC شنیده‌ایم و موافقت می کنیم که کارهای بیشتری باید انجام دهیم. ما میخواستیم با استفاده از این وبلاگ در آمورد آنچه که قبلا اتفاق اتفده است, نظرات ما چیست و کارهای بعدی که قرار است انجام دهیم را برای شما توضیح دهیم.

بهار 2020

هنگامی که میزان همه گیری شیوع ویروس Coivd-19 روشن شد, ما در مورد برنامه های خود برای به تاخیر انداختن The International پست ارسال کردیم و صحنه های از قبل رزرو شده را برای تاریخ ها و کشورهای مختلف در سراسر جهان آغاز کردیم. سپس ما در تخقیق در مورد نحوه اجرای The International برا اساس چگونگی نمایش سناریوهای مختلف همه گیری آغاز کردیم, با این امید که بتوانیم در اسرغ وقت میزبان آن باشیم. از آنجایی که دیگر رویدادهای بهاری DPC دیگر نمیتوانستند فعالیت کنند, ما شروع به تماس با برگزار کنندگان کردیم تا ببینیم که آنها میخواهند چه کار کنند. برخی از این برگزارکنندگان تمایل خود را برای اجرا از طریق برنامه های شخص ثالت برای پوشش دوره از مارس (فروردین) تا پایان تابستان به اشتراک گذاشتند.

تابستان 2020

وقتی به اواسط تابستان نزدیک می شدیم, نوسانات همه گیری ویروس به طرز قابل توجهی افزایش یافته بود و ما از تاثیر آن بر رویدادهای DPC و The International بسیار نگران شدیم. شرایط جهانی به این معنی بود که بازی های منطقه ای برای یک دوره زمانی بعید است و ما از آن زمان در سایر مسابقات سناریوهایی را دیده ایم که تیم ها از کشورهای خاص به دلیل محدودیت های ناگهانی سفر و عوارض آن پس از انتخاب شدن مجبور به حذف شدند. در حالی که ما قبلا فرض کرده بودیم که داشتن جمعیت برای مسابقات DPC در کارتها نیست, ما میخواستیم حداقل اعتماد به نفس داشته باشیم تا بتوانیم همه تیمها را برای رقابتهای منطقه ای دور هم جمع کنیم. ما احساس کردیم که این یک مولفه بسیار مهم در نحوه تخصیص امتیاز DPC برای The International است. ما همچنین از زمان وقوع The International مطمئن نبودیم و با توجه به مدت زمان قابل توجهی گسترش بیش از حد ویروس ما را برای مدل سازی یک چارچوب زمانی با اطمینان دشوارتر کرد. با توجه به اینکه DPC بیش از حد از مسیر The International جدا شده بود و برای انجام این کار نیاز به فصل DPC بود. علاوه بر این, ما همچنین از طرف برخی از برگزارکنندگان بارخوردهایی دریافت کردیم که یا تگران پایین آمدن کیفیت پخش هستند یا تمایلی به استفاده کامل از رویدادهای DPC در پاییز ندارند. گرچه نه رقابت بین منطقه ای و نه فاصله نسبی با The International نیاز مطلق نیست, اما ما احساس کردیم DPC هم به عنوان تابعی از The International و هم به عنوان یک محصول منسجم برای طرفداران با ننگه داشتن آن در حال حاضر از آنها بهتر استفاده می شود. با توجه به این, برنامه ما این بود که ماه های آینده را برای فعالیت در سایر لیگ ها و رویدادها روشن و واضح کنیم. رویکرد ما از نظر تاریخی این بوده است که مسابقات شخص ثالث بتوانند در خارج از The International وجو داشته باشند. امید ما این بود که بتوانیم با نزدیک شدن به این روش به روابط بهتر و منسجم تری بین DPC و TI دست پیدا کنیم و همچنین اجازه دهیم رویدادهای شخص ثالث نیز تاثیر داشته باشند, با این وجود نتیجه نهایی کلی طرفداران این است که محتوای سرگرم کننده ای برای تماشا در پاییز وجود داشته باشد.

حرکت به جلو

بلافاصله بعد از اینکه اعلام کردیم طبق برنامه پیش بینی شده برای DPC کار نمیکنیم, بازخورد منفی زیادی از طرفداران دریافت کردیم. ما فکر می کنیم که بسیاری از نکاتی که مطرح شد انتقادات معقولی نسبت به ما بود, به خصوص به این دلیل که ما در مورد اهداف خود و آنچه می توانند در آینده انتظار داشته باشند ارتباط برقرار نکردیم.

برای فصل رقابتی آینده, حداقل چهار رویداد و لیگ شخص ثالث در رویدادهای EU/CIS, سه مسابقه در چین, و چند مسابقه دیگر برگزار می شود که هنوز در مراحل برنامه ریزی اولیه هستند و در حال حاضر قادر به انجام آنها نیستند. با این حال, هنوز تعداد زیادی تیم, گزارشگر, سازمان دهنده و هوادار در سرتاسر جهان وجود دارند که قرار نیست بر اساس روند فعلی بطور معناداری خدمت کنند و این تقصیر ما است که آنها تحت فشار قرار نمی دهیم و آنها را به اندازه کافی حمایت نمی کنیم.

با این حساب, ما برای ارائه کمک و پشتیبانی مالی به بسیاری از برگزار کنندگان مسابقات کمک کرده ایم تا بتوانیم پوشش بیشتری را برای باقی مانده سال در سراسر جهان ایجاد کنیم. ما انتظار داریم که این رویدادها به محض آماده شدن برای برقراری ارتباط با هواداران و تیم ها, به تدریج در طول فصل باقیمانده اعلام شوند.

بازخورد دیگری که از بازیکنان و همچنین طرفداران دریافت کردیم تمایل به وضوح بیشتر در آنچه فکر می کردیم برای تاریخ های احتمالی از سرگیری DPC و TI بوده است. چشم انداز ما در حال حاضر این است که ما انتظار داریم شروع DPC در یک ما دو ماه اول سال 2021 باشد. امید ما این است که با پایان یافتن اولین لیگ DPC, محدودیت های سفر بیشتر قابل پیش بینی باشد و محدودیت ها کمتر شود, بنابراین اجازه می دهد که رشته هایی با رقابت های بین منطقه ای اتفاق بیفتد. ما همچنین با این فرض کار می کنیم که محتمل ترین نتیجه این است که The International در اوت 2021 (مرداد 1400) در استکهلم اتفاق بیفتد. در حالی که ما کشورهای دیگر را به عنوان پشتیبان داریم, ما می دانیم که اگر صرفه جویی در وقت کنیم باعث می شود طرفداران ناراحت شوند و همچنین اگر ما آن را به مکان دیگری منتقل کنیم به اندازه کافی معنی دار نبود.

DotaTV و استریمینگ

ما همچنین نظرات و نگرانی های شما راجع به حقوق پخش Dota TV شنیده ایم. این موضوعی بوده است که ما در گذشته به صراحت در مورد آن بحث کرده ایم و با جمع آوری اطلاعات بیشتر, اندیشه های ما اندکی تکامل یافته است. ما همچنین معتقدیم که در دراز مدت, این مسابقات خود از قرار گرفتن بیشتر در معرض علاقهمندان به آن دسته از استریمرها بهره مند میشوند. با این حال, درست است که این امر میتواند باعث از دست دادن کوتاه مدت درآمد و همچنین توانایی کسب درآمد موثرتر برای برگزارکنندگان مسابقات شود. از 15 سپتامبر (25 شهریور) مجوز Dota بروز میشود تا موارد زیر را منعکس کند: برگزارکنندگانی که مسابقات Dota 2 را اجرا می کنند باید برای اجرای مجموعه ای از الزامات غیر پولی, مانند نمایش اسپانسرهای برگزار کنندگان در استریم خود یا تاخیر اندکی در بازی ها. برای جلوگیری از بروزر مشکلات احتمالی آخرین لحظه, ما به برنامه ریزانی که میخواهند یک مسابقه را پخش کنند توصیه می کنیم, برای اطمینان از اینکه قادر به انجام الزامات ارائه شده هستند از قبل با برگزار کننده هماهنگی کنند. برگزار کنندگان مسابقات و احزاب مربوطه که سوالی دارند در صورت تمایل می توانند ازطریق dotaprocircuit@valvesoftware.com با ما تماس بگیرند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *