اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

The International 10 Collector’s Cache Volume II

The International 10 Collector’s Cache Volume II

The International 10 Collector’s Cache برگشت با دومین آیتم های کمکی از Dota 2 workshop, که شامل مجموعه کاملی از آیتم•ها برای هیروهای مورد علاقه شما—شامل یک مورد نادر برای Templar Assassion, یک مورد بسیار نادر برای Faceless Void و یک فوق العاده نادر برای Legion Commander است.

هم اکنون با قیمت 2.49$ در دسترس است, با باز کردن 14 گنجینه بصورت خودکار 34 سطح به Battle Pass شما اضافه خواهد شد و با هر بار بازکردن گنجینه شانس شما برای دریافت یک مورد نادر نیز افزایش خواهد یافت. شما میتوانید هر مجموعه از آیتم را که نخواستید بازیافت کنید و 2 سطح رایگان Battle Pass دریافت کنید.

دومین Collector’s Cache فقط برای 30 روز قابل خرید است و این تنها راه برای دریافت آیتم های اختصاصی است, البته بجز ultra rare از Legion Commander که مدتی بعد از پایان The International 11 در مارکت قابل خرید خواهد بود. مانند همیشه, 25% از هر فروش نیز مستقیما به جایزه نهایی The International 10 اضافه خواهد شد.

یکبار دیگر, ما میخواهیم از همه جامعه هنرمندانی که برای ما طرح خود را از طریق Dota 2 Workshop ثبت کرده اند و همچنین از کلیه کسانی که دارای Battle Pass هستند از پشتیبانی آنها تشکر و قدردانی کنیم.

پیشنمایش


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *