اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

صف سریع

Fast Queue

ما می دانیم که به تازگی زمان صف به تازگی افزایش یافته است و مهمترین عامل تاثیرگذار آن الزامات سختگیرانه تری است که در رتبه بندی (Ranked) نقش ها بر شکل گیری مسابقات بوده است.

قبل از معرفی نقش ها در رتبه بندی, matchmaker به دلیل محدودیت های محدود تعداد بیشتری از افراد را به خود اختصاص می داد. در گذشته, هنگامی که یک یا چند بازیکن یک نقش (role) را می خواستند, این درگیری در طول بازی اغلب با نتایج ناخوشایند مواجه می شد. این درگیری اکنون در زمان صف حل می شود, اما قیمت این امر این است که matchmaker اغلب برای بازیکنان در نقش های کمتر اثر گذار خواهد بود. matchmaker باید برای وارد کردن بازیکنان در صف نقش های مورد نظر منتظر باشد, یا با بازیکنانی که در حال حاضر در صف هستند مسابقه مطلوب تشکیل دهد تا تمام نیازهای نقش را برآورده سازد. معمولا نقشی که بیشتر از همه مورد درخواست قرار میگیرید Hard Support است, اما همیشه اینطور نیست و از نظر تاریخی این موضوع براساس زمان روز, براکت مهارت, منطقه و غیره تغییر می کند.

برای رسیدگی به عدم تعادل نقش به طور عام, بروزرسانی امروز Fast Queue (صف سریع) برای Matchmaking Ranked را معرفی کردیم. بازیکنان در Fast Queue توسط Matchmaker اولویت بندی می شوند و مسابقات را هلی سریعتر پیدا می کنند. برای به دست آوردن بازی در صف سریع باید با تمام نقشهای انتخاب شده بازی کنید. بازی با تمام نقش های انتخاب شده نیز به صورت خودکار شما را در صف سریع یا همان Fast Queue قرار می دهد.

هنگام بازی انفرادی با تمام نقش های انتخاب شده, شما چهار بازی دیگر برای استفاده های بعدی در صف سریع کسب خواهید کرد. اگر گروه بندی بصورت party هستید بازیکنان می توانند در صورت انجام کلیه نقش ها بین بازیکنان نیز صف سریع کسب خواهند کرد و نقش ها تکمیل شود. دو بازیکن party 2 بازی بدست, سه بازیکن در party هرکدام 1 بازی بدست خواهند آورد. میتوانید تا 60 بازی در صف ذخیره کسب و ذخیره کنید.

به عنوان مثال, اگر در یک party دو نفر هستید که یک بازیکن سه نقش Core را مشخص می کند و دیگری دو نقش Supoort, آنها به صورت رایگان در صف سریع وارد می شوند و به هر دو بازی صف سریع اهدا می شود. party های 5 نفره همیشه به صورت رایگان وارد صف سریع می شوند, اما بازی های صف سریع را کسب نمی کنند. ما رابط کاربری جدیدی اضافه کرده ایم تا درک کردن اینکه شما یا party شما واجد شرایط بودن برای صف سریع را آسان کند.

داده های ما به وضوح نشان می دهد که بازیکنانی که نقش ها را انتخاب می کنند بدون محدودیت های اضافی منجر به تنوع نقش کافی نمی شوند و matchmaking سالمی نخواهد بود و بر هر دو زمان صف و کیفیت مسابقه تاثیر منفی می گذارد. انگیزه صف سریع حل مسئله “Roll for mid” به روشی ساختاری است که از درگیری های درون بازی جلوگیری کند, در عین حال تنوع نقش کافی را نیز برای فعال کردن زمان مناسب در صف نیز فراهم شود.

با پیشروی, تمرکز فوری ما تایید خواهد کرد که صف سریع به اندازه کافی برای بهبود سلامت matchmaking کافی است و در صورت لزوم تکانی به آن خواهیم داد. ما همچنین در هفته های آینده به روزرسانی افزایشی کوچکی از سیستم زپرفتاری و گزارشی (report) خواهیم داشت. مثل همیشه لطفا به ما بازخورد دهید. ما از صبر شما برای تحمل matchmaking و بروزرسانی های آن قدردانی می کنیم.


نظرات و دیدگاه های خودتون در مورد بروزرسانی اخیر دوتا برای ما ارسال نمایید تا به بررسی آن به صورت جداگانه بپردازیم 🙂


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *