اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

The International Grand Champions

The International Grand Champions

به سوی سپر (Aegis)

تبریک به OG, قهرمانان بزرگ The International 2019.

OG هر رقیبی را رد کرد و تمام منتقدین خود را به عنوان اولین قهرمان حاکم بر تاریخ International به عنوان مدافع قهرمانی ساکت کرد و از سپر مسابقات خود دفاع کرد.

OG پس از تسلط بر مرحله گروهی که تنها دو بازی از چهارده بازی خود را از دست داد, در بازی در مقابل Newbee که مشتاق به اثبات خود در مرحله اصلی بود, قرار گرفت. مدافع قهرمانی هرگز دو بازی را از دست نداد, و Newbee حتی یکبار هم نتوانست Juggernaut آنا را بکشد.

در مرحله بعد, این Evil Geniuses خواهد بود که در مقابل OG به دفاع می پردازد, در بازی اول Core (Carry) های EG به بهترین وجه دیده شدند. در بازی دوم, تیم ها برای مدت زمان 30 دقیقه به تبادل ضربات پرداختند قبل از اینکه OG به پیروزی دست یابد و به جلو حرکت کند و هرگز به عقب نگاه نکند تا این سری به بازی سوم راه پیدا کرد و آنا از OG در بازی نهایی تمام بازیکنان EG را بصورت یکباره کشت و در مسیر پیروزی قرار گرفتند.

PSG.LG نایب قهرمان سال پیش رقیبان بعدی بودند که تحت سلطه OG قرار گرفتند. اگر چه تیم نخبه چینی توانست یک پیروزی را بدست آورد, دو بازی بعدی یک طرفه بود که در آن دوباره آنا با Alchemist غیرقابل کشتنده در این مسابقات بود. بازی سوم یک مبارزه سخت و با نوسان Net Worth بود. PSG.LGD در نتیجه تعداد Kill های بیشتری نسبت به OG داشت, اما در نتیجه مهم راهی برای رسیدن به قهرمانی نیست, در نهایت OG برای دومین بار به مرحله Grand Final راه پیدا کرد و منتظر حریف بعدی خود بود.

در حالی که PSG.LGD تمام تلاش خود را برای یک بازی برگشتی در Lower Brocket انجام میداد و حتی یک بازی را بدست آورد, تیم Liquid شایستگی خود را به عنوان حریف ثابت کرد و دو بازی بعدی پیروزی را از آن خود کرد تا بتواند حق رو در رویی با OG را در Grand Final بدست آورد.

همانطور که در دو دوره قبل اتفاق افتاده بود, OG اولین بازی را به حریف خود واگذار کرد, با وجود اینکه تلاش خود را می کردند تا به اختلاف 20K از networth تیم Liquid قبل از, از دست دادن Ancient می کردند, نتوانستند بر هجوم Liquid غلبه کنند.

اما در کنار همه, آن OG بود. پیش نویس هوشمندانه و بازی خوب توانست آنها در 3 بازی پیاپی در مقابل تیم Liquid پیروز نماید. OG توانست مجددا Aegis of Champions را بدست آورد و اولین بازیکنانی بود که دو بار آن را بدست آوردند.

به عنوان حاملان نماد پیروزی, این اسامی برای همیشه و مجددا در Aegis of Champions درج خواهد شد:

2019

Anathan “ana” Pham

Topias “Topson” Taavitsainen

Sébastien “Ceb” Debs

Jesse “JerAx” Vainikka

Johan “N0tail” Sundstein

نگاهی به گذشته

اگر هر یک از مسابقات را از دست داده اید, یا فقط میخواهید حلظات و بازیها را دوباره تجربه کنید, به کانال یوتیوب Dota 2 مراجعه کنید, شما می توانید تکرار مسابقات را پیدا کنید, شامل محتوای پخش شده در بیت مسابقات. همچنین می توانید در اینستاگرام ما و در Dota 2 Flickr تصاویر این رویداد را پیدا کنید.

ما میخواهیم از همه بازیکنان, گزارشگران, و همه جامعه Dota برای پشتیبانی جهت زنده نگه داشتن این جشن تشکریم نماییم. The International نقطه اوج فصل رقابت است, و بدون حمایت همه, هیچ یک از اینها ممکن نبود. امیدواریم به اندازه ما از مسابقات امسال لذت برده باشید.

روز های در پیش

در پی The International, تمرکز بعدی ما بر روی آماده سازی فصل جدید از Ranked و همچنین انتشار برخی از ترفندهای کوچک تعادل گیم پلی خواهد بود. با تغییرات اخیر در Ranked Matchmaking, ما مایل هستیم نظرات و پیشنهادات شما را بشنویم. مثل همیشه, مفید است که اطلاعات حساب و شناسه های مسابقه همراه با بازخورد را در فرم تماس با ما درج کنید.

نسخه بعدی ما در اواخر پاییز با بروزرسانی Outlanders خواهد بود که شامل دو قهرمان جدید -Snapfie و Void Spirit- که در این رویداد اعلام کردیم, و همچنین پچ (Patch) گیم پلی بعدی است.


پایانی دیگر بر مسابقات The International 2019 و قهرمانی مجدد تیم OG را شاهد بودیم. همانطور که از خبر بالا مشخص است باید شاهد تغییرات در گیم پلی و معرفی دو هیروی باشیم. همچنین باید شاهد Arcana از هیروی Ogre Magi باشیم که فعلا در این خبر دوتا به آن اشاره نکرده است.

در همین حین نیز ما با بروزرسانی سایت امکانات جدیدی به آن اضافه خواهیم کرد پس همگام با پاییز امسال و همراه با Dota 2 ما نیز آماده هستیم 🙂

از همراهی کلیه عزیزان برای مشاهده این مسابقات و حمایت از ما در طول این مسابقات متشکریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *