اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

بروزرسانی پاییز Dota Plus

بروزرسانی پاییز Dota Plus

وصله (Patch) امروز چند ویژگی جدید را برای Dota Plus در پی فصل Battle Pass به ارمغان می آورد, و همچنین اضافه شدن مجموعه آیتم های جدید برای هیروهای Lion, Slardar و Crystal Maiden به بخش جوایز Dota Plus میباشد.

مشترکان Plus هم اکنون می توانند از ویژگی Avoid Player (اجتناب از بازیکن) استفاده کنند تا بازیکنان ناخواسته را از Matchmaking خود حذف نمایند, اطلاعات دقیق Stacking را با زمان Creep Pull را بدست آورند, با استفاده از پیشنهادات Ward به صورت موثرتر رفتار کنند و تمام ضربات وارده (Damage) خود را براساس نوع مشاهده نمایند.

این بروزرسانی همچنین پیشنهادات یادگیری هیرو را با ویژگی Friends and Foes جایگزین می کند, برخی از صداهای جدید به بخش Chat Wheel Sounds به گزینه های جوایز Dota Plus منتقل شده, و توانایی شخصی سازی عبارات Chat Wheel خود را با شکلک ها می دهد.

برای صعود از این, ما همچنین Season 4 Matchmaking Quests و برخی از ماموریت های جدید هیرو را معرفی کرده ایم تا راه های بیشتری برای به هم پیوستن اضافه کنیم و بازیکنانی که در صف Hard Support در Ranked Matchmaking قرار میگیرند بتوانند پاداش ویژه دریافت نمایند. (منظور Shard برای Dota Plus)

در نهایت, Trove Carafe امسال نیز فقط تا دو هفته دیگر در دسترس خواهد بود, بنابراین بازیکنانی که هنوز هم علاقه مند به خرید هستند باید قبل از پایان این گنجینه را دریافت نمایند.


توضیحات :

این آپدیت بیشتر بر روی دارندگان Dota Plus تمرکز داشته و چند قابلیت از Battle Pass را برای دارندگان Plus اضافه نموده است. همچنین در صورت انتخاب نقش Hard Support نیز Shard ویژه ای را بدست آورید.

در ادامه نیز Trove Carafe امسال نیز تا دو هفته دیگر مهلت برای خرید دارد و پس از آن دیگر قابل خرید نیست 🙂


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *