اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

آیتم Tiny Prestige و Creep های سفارشی

Tiny Prestige Item and Custom Creeps

در بروزرسانی امروز آیتم اختصاصی ‘Majesty of the Colossus’ برای هیروی Tiny در Battle Level 255 -همراه با ‘Reptilian Refuge’ اختصاصی برای Creep های Radiant و Dire در سطح 182- برای پرکردن خط جوایز Battle Pass با نزدیک شدن به The International تکمیل شد.

با داشتن مدل های کاملا جدید برای هر رشد, به همراه انیمیشن ها و افکت های سفارشی برای Avalanche و Tree Grab, آیتم ‘Majesty of the Colossus’ تنها می تواند با افزایش سطح در Battle Level 255 و در The International 2019 دریافت شود. بازیکنانی که قبلا به سطح 255 رسیده اند می توانند این مورد را از خط پاداش خود دریافت نمایند.

برای مطابقت با انتشار این مجموعه آیتم جدید, اسلات های آیتم هیروی Tiny نیز بروزرسانی و مطابق چهار سطح رشد او بروز شده. این بدان معنی است که بزودی در workshop در دسترس قرار خواهد گرفت, و هنرمندان می توانند فقط لازم است بر روی ساخت 4 بخش اسلات تمرکز نمایند و یک اسلات سلاح برای هر طرح از هیروی Tiny.

مرحله گروهی The International

نخسین دور از مرحله گروهی The International برای حذف تیم بعضی از تیم ها از ساعت 9 صبح سه شنبه 15 آگوست (5:30 صبح سه شنبه 24 مرداد به وقت ایران) در شانگهای برگزار خواهد شد. با شروع مرحله Main Event حتما آنرا از طریق استریم اصلی دوتا مشاهده نمایی تا اولین مرحله از مسابقات را مشاهده نمایید.


این مسابقات را میتوانید از طریق استریم ما نیز مشاهده نمایید.

برای خرید استیم والت نیز به به آی دی تلگرام و سروش : iparvand@ پیام دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *