اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

نزدیک شدن به The International

The International Approaches

مرحله گروهی The International تقریبا آماده است. تیم ها, طرفداران و گزارشگرها آماده سازی نهایی خود را برای بزرگترین رویداد اوج سال انجام می دهند, زمان آن رسیده که از برخی جزئیات نهایی برای کسانی که تماشاچی هستند پرده برداری شود.

اخبار مسابقات

برای دیدن لیست کامل از گزارشگرها و Talent مربوط به رویداد امسال به درون بازی و بخش Compendium بروید. فراموش نکنید که پیش بینی های خود را برای انتخاب قهرمان, نتایج تیم, عملکرد بازیکن و متای مسابقات را پر کنید. پیش بینی ها قبل از شروع مرحله گروهی بسته خواهد شد.

همچنین وب سایت رسمی مسابقات The International 2019 نیز به عنوان مرکز پیگیری روند مسابقات بصورت روزانه راه اندازی شده است. همانطور که مرحله گروهی و مرحله رویداد اصلی در حال انجام است, شما قادر خواهید بود وضعیت جدول رده بندی بروزشده و محتوای جدید از رسانه های اجتماعی را که بصورت روزانه از شانگهای منتشر می شود را مشاهده نمایید.

  • مرحله گروهی : از 15 آگوست تا 18 آگوست 2019 (24 تا 27 مرداد 1398) بصورت 2تا گروه بهتر از دو (best-of-two) بین 9 تیم برگزار خواهد شد. هر 4 تیم برتر در هر گروه به Upper Bracket (براک بالا), پنجم تا هشتم نیز به Lower Bracket (براک پایین) راه خواهند یافت, پایین ترین در هر گروه حذف خواهد شد.
  • مرحله رویداد اصلی : از 20 آگوست تا 25 آگوست 2019 (29 مرداد تا 3 شهریور 1398) با سنت همیشگی بصورت 16 تیم بصورت بهترین از سه (best-of-three) برگزار می شود که حذف شدگان در پلی آف خواهند بود. اولین دور از Lower Bracket بصورت بهترین از یک (Best-of-one), مرحله فینال نهایی (Grand Finals) نیز بصورت بهترین از پنج (best-of-five) برگزار خواهد شد.

رسانه

18 تیم برتر Dota حق شرکت در آزمون نهایی رقابتی فصل را بدست خواهند آورد. همانطور که مسابقات در حال برگزاریست, مرحله اصلی و اکشن های پشت صحنه را در صفحه رسانه مشاهده نمایید, که شامل محتویاتی از کانال یوتیوب Dota, فید رویداد ویژه توییتر Dota و اینستاگرام.


پوشش کامل رویداد The International

این رویداد بزرگ ورزشی بصورت زنده و فارسی از طریق کانال آپارات ما ویا صفحه پخش زنده سایت پوشش داده خواهد.

توجه : با توجه به اینکه رویداد مرحله گروهی بصورت همزمان آغاز خواهد شد, در نتیجه در بخش پخش زنده سایت می توانید گزارش سایر استریمرهای آپارات را مشاهده نمایید.

در صورتی که قصد دارید به پوشش این رویداد بپردازید حتما از طریق دیدگاه ها یا استریم اطلاع دهید تا استریم شما در سایت قرار بگیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *