اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

دعوت به The International

the international invites

پنجمین و آخرین Major از سری مسابقات Dota Pro Circuit (DPC) 2018-2019 هم اکنون تکمیل شده, و جدول نهایی رقابت مسابقات فصلی تعیین شده است. به دوازده تیم که از لحاظ عملکرد خوب و سازگار مورد نیاز جهت برای کسب دعوتنامه مستقیم به مسابقات The International 2019 در شانگهای (چین) تبریک میگوییم :

Team Secret

Virtus.pro

Vici Gaming

Evil Geniuses

Team Liquid

PSG.LGD

Fnatic

Ninjas in Pyjamas

TNC Predator

OG

Alliance

Keen Gaming

جایگاه های The International :

با 12 تیم تصمیم گرفته شده, 6 تیم دیگر باید با یکدیگر برای بدست آوردن جایگاه رقابتی جهت پیوستن به برترین های DPC در The International با یکدیگر مسابقه دهند.

شانس نهایی برای باز شدن جایگاه ها جهت شرکت در مسابقات از تاریخ 3 جولای (چهارشنبه 12 تیر) در 6 منطقه : اروپا, آمریکای شمالی, آمریکای جنوبی, آسیای جنوب شرقی, چین و کشورهای منافع مشترک (CIS) آغاز می شود تا مشخص شود برای بدست آوردن جایگاههای منطقه ای کدام یک از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها می توانند آنرا بدست آورند.

باری تعیین مرحله, دعوتهای مستقیم به شرکت در جایگاههای (کاندیدای) منطقه ای هم اکنون در بخش Compendium از Battle Pass در دسترس است و طرفداران می توانند پیش بینی کنند که چه کدامیک حق قرارگیری در کنار بهترین تیم های Dota در جهان در این تابستان و در شانگهای میباشند.


ترجمه از روی سایت رسمی رو کنار میذارم و بصورت یک کلام در حال حاضر 12 کاندید برتر از طریق DPC انتخاب شده و هم اکنون در 6 منطقه جایگاههایی برای کسانی باز شده که میخواهند راهی مسابقات The International 2019 شوند.

همونطور که میدونید این مسابقات در شانگهای در چین برگزار می شود و مسلما مسابقات برای سایر تیم ها بصورت BO1 خواهد بود و درجه سختی داره.

از چهارشنبه می تونید در این مسابقات شرکت کنید و در صورت موفقیت تیمتون راهی مسابقات بشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *