اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

بروزرسانی The International Compendium

The International Compendium Update

به 6 تیم برتر که حق پیوستن به 12 تیم حاضر در DPC برای مبارزه جهت بدست آوردن قهرمانی Aegis تبریک میگوییم.

تیم های : Mineski, Royal Never Give Up, Natus Vincere, Chaos Esports Club, Infamous و Forward Gaming که توانستند کاندیدای برتر در منطقه خود شوند و به بهترین تیم های Dota در دنیا بپیوندند.

حالا که فهرست 18 تیم نهایی تکمیل و آماده سازی در شانگهای به خوبی در حال انجام است, زمان اکتشاف The International 2019 Compendium می باشد. برای شروع, دارندگان Battle Pass دعوت به باز نمودن و جمع آوری بسته های Player Card برای Fantasy Challenge امسال می شوند.

شما همچنین می توانید تیم محبوب خود را جهت بازکردن شکلک سفارشی, شکل بنر (effigy), تیم اسپری, تیم بالن که در sky snakes قرار دارد, و افکت Teleport انتخاب نمایید. افکلت Teleport دارای نسخه های ارتقا برای بازیکن هایی که ست کامل Silver یا Gold از Player Card یک تیم را بدست آورند, میباشد.

همچنین The International Compendium شامل پیش بینی Hero, تیم, بازیکن و مسابقات می باشد. قبل از اینکه اولین draft از مسابقات شروع شود اطلاعات حرفه ای خود را در رابطه با پیش بینی صحیح امتحان نمایید. نتایج بیشتری که بصورت صحیح پیش بینی نمایید, Battle Point بیشتری بدست خواهید آورد. تمام چیزی که نیاز به انجام دارید انتخاب است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *