اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

The International 2019 Collector’s Cache Volume II

The International 2019 Collector’s Cache Volume II

برای یک دور دیگر The International 2019 Collector’s Cashe باز میگردد, چندین آیتم برگزیده امسال همراه workshop gems برای هیروهای محبوب می باشد.

این باندل برای هیروهای :

Dِrow Ranger, Warlock, Clockwerk, Shadow Fiend, Abaddon, Pudge, Bloodseeker, Broodmother, Pangolier, Wraith King, Venomancer, Tusk, Batrider

Rare : Necrophos

Very Rare : Ember Spirit

Ultra Rare : Juggernaut

میباشد.

هم اکنون با قیمت 2.49$ موجود میباشد, باز کردن 13 بسته از گنجینه (Treasure) بصورت خودکار 32 سطح (Level) به Battle Level شما اضافه, و شانس دریافت آیتم های ویژه Rare, Very Rare, Ultra Rare با هر باز شدن این گنجینه افزایش می یابد. شما همچنین می توانید هر کدام از ست ها را که نخواستید recycle نمایید و 2 سطح Battle Level بدست آورید.

دومین بسته از Collector’s Cashe فقط برای 30 روز آینده برای خرید در دسترسی میباشد و برای تنها راه دریافت آیتم ست های انحصاری (exclusive), به غیر از Ultra Rare هیرو Juggernaut قابل فروش در پایان سال 2020 بعد از مسابقات می باشد. به عنوان رسم, 25% از هر فروش مستقیما به جایزه نهایی The International اضافه خواهد شد.

یکبار دیگر, دوست داریم از تمامی هنرمندان انجمن برای ثبت موارد خود در Dota 2 Workshop, و همچنین دارندگان Battle Pass برای حمایت و پشتیبانیشان تشکر کنیم.


خرید استیم والت :

در صورتی که قصد خرید این باندل را دارید تا بتوانید علاوه بر دریافت ست های آن, Battle Level خود را نیز افزایش دهید, می توانید به تلگرام : iparvand@ یا در سروش : iparvand@ پیام و استعلام استیم والت موردنظر خود را نمایید.

همچنین با هر خرید استیم والت, امتیاز شما در سایت به ازای هر 1000 تومان 2 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *