اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

رویداد ویژه Battle Pass و Immortal Treasure II

Special Battle Pass Event and Immortal Treasure II

Wrath of the Mo’rokai

بالاخره بعد از مدتها انتظار برای رویداد ویژه Battle Pass که هر سال همراه با بسته Battle Pass عرضه می شود, هم اکنون این رویداد ویژه در دسترس دارندگان این بسته می باشد.

با هر پیروزی می توانید 250 امتیاز Battle Pass و تا 2000 امتیاز در یک هفته بدست آورید. همچنین شما شانس دریافت امتیاز ویژه در هر هفته را به همراه تیم خود دارید. هر هفته شانس دریافت پاداش بازی برای شما 1000 امتیاز برای پیروزی را می توانید بدست آورید.

امتیاز کلی و تعداد پاداش های شما می تواند بر اساس سطح Battle Pass شما افزایش یابد, در صورتی که سطح شما 150 باشد تا 3000 امتیاز با 2 بازی جایزه بصورت هفتگی و سطح 252 با مجموع 4000 امتیاز و 3 بازی جایزه بصورت هفتگی بدست خواهید آورد.

تمام ویژگی های Battle Pass شما هنگام بازی Wrath of Mo’rokai فعال هستند, پس از Jungle Expedition یا Daily Challenge خود دریغ نکنید و آنها را انجام دهید و از Chat Wheel های خود استفاده کنید.


Immortal Treasure II

هم اکنون Immortal Treasure II نیز در دسترس می باشد, شامل آیتم های جدید برای :

Dazzle, Timbersaw, Grimstroke, Pugna, Warlock and Lina

در حالت اضافه, با باز کردن هر Treasure از این بسته شما شانس دریافت rare را بصورت زیر بدست خواهید آورد :

rare : Lion

very rare : Golden version of the Luna or Timbersaw

ultra rare : celestial mantle for Ember Spirit

cosmically rare : Overgrown Emblem custom hero effect

تمام دارندگان Battle Pass می توانند Treasure های دریافتی خود را در Armory باز نمایند و با دریافت Treasure بیشتر سطح Battle Pass خود را افزایش دهند. برای مشاهده پیشنمایش آیتم ها و افکت های Treasure امروز می توانید به صفحه اختصاصی Battle Pass مراجعه نمایید.

برای کمک به لذت بردن بیشتر بازیکن ها از این رویداد ویژه و همچنین Battle Pass و برای بدست آوردن treasure بیشتر, امسال ویژگی های Battle Pass را به 2 هفته بیشتر از The International Grand Finals اضافه شده است.

پس با خیال راحت از این ویژگی های جدید لذت ببرید 🙂


در صورتی که قصد دارید سطح Battle Pass خود را افزایش دهید و تعداد بیشتر Treasure را دارید برای خرید استیم والت به آی دی تلگرام : @icmaster درخواست دهید بدید تا قیمت روز استیم والت به شما داده شود.

توجه : با خرید استیم والت از ما علاوه بر دریافت تخفیف, همچنین شما می توانید امتیاز ویژه و دو برابری در سایت بدست آورید (به ازای هر 1000 تومان 2 امتیاز) . فرصت تا پنج شنبه 20 تیر می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *