اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

Acolyte of the Lost Arts — Invoker Hero Persona

Acolyte of the Lost Arts — Invoker Hero Persona

برای اولین بار معرفی شخصیت هیرویی (Hero Persona) که کاملا نمایش متفاوت و موضوعی بر روی هیروی کلاسیک دارد هم اکنون برای دارندگار Battle Pass با سطح 305 یا بالاتر در دسترس می باشد. شامل تمام ویژگی های جدید شخصیت, انیمیشن, عملکرد صوتی, و اسلات های آیتم برای سفارشی سازی در آینده است, این Persona ما را به یاد اوایل روزهای یادگیری هنرهای جادویی هیروی Invoker می فرستد. هر قهرمان شروعی دارد, و Arsenal Magus استثنا نیست.

قبل از اینکه او به عنوان خطرناک ترین شعبده باز زنده شناخته شود- در روزهایی که دیگر به یاد نمی آورد- Invoker دانش آموز ستاره ی نوجوان در یک آکادمی باستانی جادوگر بود. در حال حاضر, جادوهای خطرناک از کتابخانه مخفی سرپرستش ربوده شده است, Carl جوان اکتشافاتی بدست آورد که قبل از پیوستن به نبرد باستانی خود بوده است.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به صفحه بروزرسانی Acolyte of the Lost Arts مراجعه, و سپس این جادوهای قدرتمند را امتحان کنید.


در بروزرسانی این جمعه همانطور که قول داده شده بود از طرف دوتا این Persona یا شخصیت جدید از Invoker بروزرسانی شده و هم اکنون در دسترس قرار گرفته است.

در حال حاضر این Persona هیچ ستی ندارد, بنابراین در آینده احتمالا برای اون طراحی میشه.

بنابراین این Persona رو از دست ندید.


نمایشی از این آیتم :

پیش نمایشی از Invoker Persona

ویدئوی مرتبط :


خرید استیم والت :

طبق این بروزرسانی جدید تا پایان پنجشنبه این هفته استیم والت را با تخفیف خریداری کنید و در سایت امتیاز دریافت کنید. برای خرید استیم والت از طریق تلگرام و یا سروش به : iparvand@ درخواست بدید و Battle Pass خود را افزایش دهید تا این Persona را از دست ندهید 🙂


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *