اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

بروزرسانی دوتا پلاس – تابستان 2021

بروزرسانی دوتا پلاس - تابستان 2021

با محو شدن شکوفه های بهاری در آغاز تابستان، پچ امروز از یک بروزرسانی فصلی همراه با دوتا پلاس استقبال می کند که شامل بازگشت High Fives و Guild Banners برای همه، همراه با یک گنجینه فصلی جدید و ماموریت های تازه شده Guild و سایر جوایز است.

High Five & Guild Banners

بازگشت دوباره، و در دسترس همه بازیکنان، توانایی High Five در اینجا است که به همه کمک می کند تا شادی های Dota را در کنار دوستان و دشمنان جشن بگیرند. چون هیچ چیز مانند یک سلام به موقع تن به تن اوج های خوب — یا بازی احمقانه ای — را برجسته یا جاودانه نمی کند.

ما همچنین توانایی Guild Banner را به همه اعضای یک صنف (Guild) اعطا کرده ایم و به آنها اجازه می دهیم در طول بازی وضعیت و نشان تیم را نشان دهند.

گنجینه فصلی دوتا پلاس

گنجینه فصلی تابستان 2021 برای خرید از طریق shards موجود و در دسترس قرار گرفته است. این گنجینه که مخصوص اعضای دوتا پلاس است، دارای مجموعه های جدید برای Chaos Knight، Phantom Assassin، Outworld Destroyer، Wraith King، Sven، Treant Protector، Huskar، Brewmaster، Storm Spirit و Naga Siren است. همچنین فرصتی برای باز کردن قفل پیک Trod & Cheddar وجود دارد که از قبل با سنگهای قیمتی منشوری و جنبشی تصادفی بارگیری شده است.

بروزرسانی ماموریت‌های فصلی و جوایز صنفی

به روزرسانی امروز همچنین با مجموعه جدیدی از ماموریت های (Quests) Dota Plus برای کمک به دریافت شارد (shards) اضافی برای relics جدید و گنجینه فصلی — ارائه حداکثر 115200 خرده ریز (شارد) در طول فصل.

فراموش نشود، علاوه بر بقیه تغییرات امروز، جوایز اصناف ردیف های نقره ، طلا و پلاتین برای تابستان عوض شده است.

رده صنفجوایز
نقره ایشکلک – mango
شکلک – earth_perfect
شکلک – earth_grin
طلاییافشانه – Ancient Apparition Ice Cream
افشانه – Sad Tree
افشانه – Skywrath Dunno
پلاتینیومچرخ گپ – “What Just Happened?”
چرخ گپ – “Нет нет ДА!”
چرخ گپ – “你气不气?”

مسابقات WePlay و سفر به the International

فقط یک مسابقات دیگر برای تعیین تیم های برتر باقیمانده جهان برای راهی شدن به The International مانده است. از 2 تا 13 ژوئن (12 خرداد تا 23 خرداد) میتوانید از طریق کلاینت دوتا اقدام به مشاهده بازی ها کنید. شاهد آخرین درگیری در راه رسیدن به استکهلم برای تصمیم گیری درباره دعوت 12 تیم خواهیم بود. 6 تیم باقیمانده طبق معمول توسط مقدماتی منطقه ای تعیین می شوند, جایی که هر منطقه برای یک اسلات نهایی رقابت خواهند کرد. مسابقات مقدماتی منطقه ای در مدت زمان طولانی تری برگزار می شود تا به تیم هایی که در مسابقات شرکت می کنند احترام گذاشته شود و این به روند قرنطینه هر کشور است. تاریخ هر مسابقه به شرح زیر است:

EEU و SA : از 23 تا 26 ژوئن(2 تا 5 تیر)

NA و SEA : از 30 ژوئن تا 3 ژوئیه(9 تا 12 تیر)

CN و EU : از 7 تا 10 ژوئیه (16 تا 19 تیر)

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تماشای مسابقات مقدماتی پس از نتیجه گیری WePlay AniMajor در دستری خواهد بود. خود رویداد اصلی The International از 10 تا 15 آگوست(19 تا 24 مرداد) به صورت زنده از Avicii Arena برگزار خواهد شد.

پیشنمایش گنجینه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *