اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

Overwatch وارد دوتا می شود

Overwatch وارد دوتا می شود

در این بروزرسانی ابزاری قدرتمند برای کمک به تنظیم رفتارهای منفی (همان Score Behavior) در بین رده بندی (Ranks) برای کاربران معرفی میشود و آن Overwatch است.

اصول اولیه

دقیقا مانند CS:GO, Overwatch برای دوتا2 سیستمی را فراهم می کند که به کاربران خوب این اجازه را می دهد که اعتبار گزارش های بازی را تایید کنند.

اگر بازیکن موردی را بخواهد بررسی کند, یک بازپخش با قسمتهای از قبل مشخص شده از بازیکنی که رفتار منفی دارد را مشاهده خواهد کرد. بعد از بررسی بازپخش کاربر میتواند یکی از موارد: guilty (مقصر), not guilty (بی گناه) یا insufficient evidence for either (مدارک نا کافی برای هر یک) را انتخاب نماید.

به بازیکنان واجد شرایط گاهی در زیر تصاویر پروفایل خود در صفحه اصلی کلاینت بازی (Main Menu) اطلاع داده میشود که یک مورد برای بررسی دارند. اگر بازرسان مورد را بخوبی بررسی کنند نمره خوبی دریافت خواهند کرد و اگر کسی را به دروغ محکوم کنند امتیاز منفی بدست خواهند آورد و در نهایت توانایی شرکت در Overwatch را از دست خواهند داد. برای جمع آوری بازرسان قابل اعتماد ما در هفته های آینده تعداد حسابهای شرکت کننده را برای مشارکت افزایش خواهیم داد.

گزارش نویسی

گزارش ها (Reports) را میتوانید بصورت مستقیم از داخل Scoreboard یا کلیک روی پرتره (Portrait) هیرو ارسال نمایید. با این کار میتوانید به بازرسان نشان دهید در چه بازه ای بازیکن رفتار منفی داشته است و میتوانید به تعداد بیشتر گزارش دهید تا شواهد بیشتری در دست بازرسان قرار گیرد.

برای سازگاری با سیستم, بازیکنان اکنون گزارش هایی متمایز برای Overwatch جدا از گزارشهای Communication دارند. گزارش دادن یک بازیکن برای Overwatch صرف نظر از اینکه چندبار آن بازیکن را در بازی گزارش می کنید همچنان یک گزارش Overwatch مصرف می کند. مانند گذشته, گزارشات ارتباطی (communication) را همچنان میتوان در پایان بازی انجام داد.

ممنوعیت های ارتباطی

همانطور که در بالا ذکر شد, گزارشهای ارتباطی از Overwatch متمایزتر هستند و هنوز در صفحه بعد از بازی (post-game) صاد می شوند. با این حال, به جای پیشگیری از تایپ تا استفاده از گفتگوی صوتی توسط بازیکنان در طول مسابقه, اکنون بطور پیشفرض ممنوعیت های ارتباطی (communication bans) بازیکنان مستحق را بی صدا می کند. در نتیجه سایر بازیکنان میتوانند خود انتخاب کنند که آیا هم تیمی خود را از گپ نادیده بگیرند یا خیر. هنگامی که یک بازیکن ممنوع شده در طول مسابقه بخواهد از طریق چت صوتی یا نوشتاری استفاده کند, از طریق یک پنجره یادآوری از وضعیت خود مطلع خواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *