اطلاعیه : قوانین، شرایط و سیاست حریم خصوصی بروزرسانی شد. ادامه استفاده از سایت به منزله پذیرش است.

ادامه بروزرسانی‌های Matchmaking

ادامه بروزرسانی‌های Matchmaking

در بروزرسانی امروز بار دیگر در جهت بهبود سیستم Matchmaking است, و بیشتر تمرکز آن بر روی رفع مشکلات ناشی از بروزرسانی قبلی ما است.

ما می دانیم که برخی از بازیکنان, به ویژه در سطح بالا, به دلیل تکرارهای اخیر ما در بروزرسانی افت چشمگیر در مسابقه را تجربه کرده اند. ما از همه بازخوردها و مسابقات بسیار مفید که دریافت می کنیم قدردانی می کنیم – ارسالی های شما بسیار مفید بوده است و ما امیدواریم که پس از این بروزرسانی همچنان به ما بازخورد بدهید. ما متعهد هستیم که matchmaking را به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم.

لطفا اطلاعات دقیق تری در مورد جنبه های مختلف بروزرسانی امروز در زیر مشاهده کنید.

(در متن زیر خلاصه ای شرح بروزرسانی آورده شده است برای مطالعه کامل به این آدرس مراجعه نمایید)

Party MMR بالا

با توجه به مشاهده افزایش غیرمعمول زیاد سوء استفاده کنندگان از بازیهای Party در مسابقات سطح بالا – ما قانون جدیدی را برای matchmaking برای رده های Immortal اضافه می کنیم تا به کاهش برخی از رفتارهای منفی که در این رده ها در صف Solo رایج شده اند کمک کند. برای هر Party که شامل یک بازیکن Immortal باشد, هر بازیکنی که در آن Party که در سطح بالایی باشد به عنوان بالاترین بازیکن دارای MMR در آن party در نظر گرفته می شود. در حالی که این امر به طور قابل توجیحی برخی از سناریوهای سوء استفاده کنندگان را کاهش میدهد و …

ترکیبات بازی

ما تغییراتی در مورد چگونگی مجاز بودن ترکیب solo و party نموده ایم. برای هر 5 بازیکن party, آنها اکنون بدون در نظرگرفتن matchmaking فقط در مقابل یک پارتی5 نفره دیگر قرارمیگیرند. ما مطمئن نیستیم که اگر این شرط مطلق منجر به کیفیت بالاتر matchmaking شود و …

کیفیت بازی و تقارت نقش

در نتیجه برخی از ویژگی های جدیدی که اخیرا به آن اضافه کرده ایم, اشکالات بیشماری در ارزیابی matchmaker پیدا کردیم که باعث شد rank ها را بصورت نادرست قرار دهد. ما این اشکالات را برطرف کرده ایم و انتظار داریم که آنها پیشرفت چشمگیر را در پی داشته باشند. ما پس از انتشار سیستم را رصد خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که اثر رفع شده است. این امکان وجود دارد که موارد بیشتری برای حل کردن وجود داشته باشد, بنابراین اگر متوجه چیزی شدید, لطفا به ما اطلاع دهید.

ما همچنین تنظیم های متخلفی را انجام داده ایم تا تقارن نقش بهتر انجام شود, زیرا در براکت های معدود مواردی وجود داشته است که اصلا به خوبی کار نکرده است و …

دوباره سازی مدال

اکنون به مدالهای 5 ستاره برگشتیم, مدالهای 7 ستاره در حالت دیداری دارای سردرگمی و پر سر و صدا بود.

در فصول قبلی رتبه بندی ما مکانیستمی داشت که باعث می شد نشان دهد یک مدال چه تغییری داشته است. در حالی که این باعث نشان دادن پیشرفت هایی میشد, درک این مسئله کمی پیچیده می شد. این امر به ویژه بعد از کالیبره شدن باعث سردرگمی بیشتر بازیکنان با وجود پیروزی در اکثر بازی ها میشد که مدال خود را از دست می دادند. و…

High-Water Mark

در گذشته, هنگامی که یک بازیکن به مدال از درجه خاصی می رسید, آنها این مدال را برای مابقی فصل حفظ می کردند, حتی اگر MMR واقعی آنها به طرز چشمگیری افت می کرد. با بروزرسانی امروز, مدال شما دیگر نشانگر بالاتر بودن نخواهد بود. در عضو, اگر بیش از یک ستاره از رتبه فعلی واقعی خود فاصله داشته باشید, مدال شما مجددا تنظیم و موضوع را منعکس می کند و …

ارزیابی مسابقه بعد از بازی

ما از بازخوردهایی که در چند هفته گذشته دریافت کرده ایم بسیار سپاسگذاریم. ما فکر می کنیم بازخوردی که مردم داشتند در مسائل واقعی ریشه دارد. از نظر ما ایجاد مسابقات با کیفیت بالا مهمترین کاری است که می توانیم برای کمک به بازیکنان برای لذت بردن از بازی انجام دهیم, و ما متعهد هستیم که سیستم matchmaking خود را برای دستیابی به آن هدف بهبود بخشیم.

در تلاش برای کمک به بحث و گفتگو در مورد matchmaking, ما چند تغییر جزئی در صفحه بعد از بازی ایجاد کردیم. صفحه بعد از بازی اکنون میانگین زمان و حداکثر زمان در صف را برای بازیکنان مسابقه نشان می دهیم تا به شما کمک کند تعیین کنید که آیا خیلی سریع بازی بدی انجام دادیم یا خیر. و …

نظرسنجی بعد از بازی

ما یک نظرسنجی جدید بعد از بازی اضافه کرده ایم که شبیه نمونه هایی است که مدتها قبل داشتیم. پس از اتمام مسابقه, بازیکنان گاهی مورد ارزیابی قرار می گیرند تا تجربه یک مسابقه را ارزیابی کنند. این به ما این امکان را می دهد تا احساسات بازیکن بیشتری را با کیفیت مسابقه جمع کنیم تا در یافتن الگوهای متداول در آنچه باعث می شود مسابقات در مقابل آنچه که آنها را لذت بخش نمی کند بدست آوریم و …

ارتباط با امتیاز کم رفتار

آخرین بروزرسانی ما موجی از تحریم کاربران را شامل میشد که رفتار منفی بازیکن را درنظر داشت. با این حال, این ممنوعیت ها فقط درصد بسیار کمی از بازیکنان را تحت تاثیر قرار میداد, و ما همچنین میخواهیم یک سیستم تدریجی تر برای پرداخت به بازیکنانی که در دورترین حد نیستند اما هنوز هم فاصله زیادی با بازیکنان عمومی دارند. برای این منظور, بازیکنانی که نمره رفتاری زیر 3000 دارند, دیگر قادر به استفاده از گپ یا صدا نیستند تا اینکه نمره آنها از آستانه قابل قبول بالا رود و…

Party Spread

در رابطه با party هم اکنون MMR قابل قبول برای party spread از 2800 به 2000 کاهش یافته است و این برای تعادل بصورت تدریجی و صحیح است و …

کد هسته matchmaking

ما بازنگری قابل توجیهی برای بدست آوردن قلب matchmaker درباره کد هسته matchmaking انجام داده ایم. اما انتظار داریم که در آینده ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و …

گزارش ها و ban های بازیکن

این بروزرسانی برخی از روشهای گزارش دهی را به منظور بهبود بازی حذف کردیم.

رفتن به جلو

ما انتظار داریم که یک یا دو روز دیگر کمی ناپایدار باشیم زیرا با بروزرسانی مشکلات خود را حل کردیم, اما بعد از آن ممنون می شویم که با بازخورد تجربه های خود در مسابقه ادامه دهید. لطفا اطمینان حاصل کنید که همیشه با بازخورد خود شناسه مسابقه را داشته باشید, زیرا اغلب می بینیم که اطلاعات مهم را از دست نمیدهیم.

تمرکز ما تا چند هفته آینده بر نظارت و اندازه گیری نتایج این بروزرسانی خواهد بود. دسته بزرگ دیگری که به زودی می خواهیم روی آن متمرکز شویم, جدید تجربه بازیکن جدید برای بروزرسانی در آینده است. علاوه بر این, بسیاری از کارها در حال انجام در زمینه شناسایی Smurf ها است.


در این برورسانی تغییراتی در سیستم رنکینگ وجود داشت. باتوجه به اینکه بیشتر تغییرات در خصوص تساوی عادلانه و برابر دو تیم است از لحاظ رنک و سبک بازی است بیشتر این بروزرسانی هم بر این امر تکیه داشت.

سعی کردیم توضیحات مهم و موردنیاز را جمع آوری و در اینجا برای شما قرار دهیم. تغییرات بهبود شده را در بازی تجربه کنید و آن را به ما گزارش دهید 🙂


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *